Gesina hahahah ook ik ben te laat (helaas) volgende keer beter maar veel plezier met waarschijnlijk GTST is lekker spannend he Hou wel in de gaten wanneer je weer gaat pendelen!! Groetjes Djonna
djonna stuur ook maar een pbtje dan doe ik het wel na gtst Jaa tis zker spannend daarom wil ik het ook niet missen hahah
Jippie dank je wel!!!! En ja GTST is heel spannend!!!! Hhhahaha je blijft gewoon kijken!!! Groetjes Djonna
Ik heb enkel verschrikkelijk pijnlijke tepels maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden dus dit zegt niets. Ik heb vandaag wel héééél veel buikpijn gehad, en pijn die ik nooit eerder heb gevoeld dus misschien is dit een innesteling geweest???? Ik weet het niet hoor en ik durf het ook niet echt hopen. Het waren geen echte krampen en ook geen buikpijn alsof je darmen overhoop liggen, ik kende het echt niet maar kroop ineen van de pijn op het werk. Pfff.... We zullen de volgende dagen wel zien of er rare dingen gebeuren. Ik hou je op de hoogte!
Oeeei dat is spannend Laten we het hopen meid !! Zou zo maar kunnen dat het een innesteling is !! Maar goed je bent nu niet ongesteld dus het kan een teken zijn van je tepels!! Duim voor je hou me maar op de hoogte
Hi Gesina, Een tijdje geleden heb je voor me gependeld september zwanger, jongen. Je pendel is helaas niet uitgekomen, ik ben gisteravond ongi geworden. Toch heel erg bedankt voor je pendel!! Liefs
2 goed 5 fout Ik pendel denk ik maandag avond pas weer maar dat laat ik nog weten!! Berichtjes die nu binnenkomen verwijder ik!!