Heb je een pbtje gestuurd!! Succes met pendelen nog! WOW... supersnel!! Dankjewel... hoop stiekum dattie uitkomt!! (familie met allemaal kerels.. dus een meid zou leuk zijn.. )
hoi Gesina, Ook ik zou het geweldig vinden als je pendel uitkomt !!! dat is echt een droom voor mij, een tweeling krijgen en vooral een jongen/ meisje ahahah. En oktober klinkt als muziek in mijn oren aahahah Maar in ieder geval hartelijk bdankt voor het pendelen, en als ik meer weet hoor je van me Kuss
haha ik hoop dat ik ook gelijk heb zou idd super leuk zijn!! maar goed kan niet alles goed hebben dus let me know
Alles is beantwoord !! geef weer aan als ik ga pendelen niet berichtjes meer sturen dus ik verwijder ze !!
sorry meid, ik moet melden dat je pendel toch geen gelijk heeft gekregen. Het is nog niet helemaal doorgezet maar de test van 2 uur geleden was omo wit en een uurtje later was er bruinverlies bij het plassen dus.... Toch bedankt voor alles éh!!!
Ja het is nu zo... ben er wel weer nie goe van hoor! Wat dan ook weer gek is, is dat ik net nog een pendel kreeg die zegt dat ik nu echt wel zwanger ben. Toch nog een klein beetje hoop houden dat het niet doorzet? Ik durf het niet goed!
Nee snap ik meid klote he die onzekerheid van wie heb je te horen gekregen dat je nu zwanger bent dan ?? gewoon afwachten meer kan je helaas niet doen!!.. en anders als het niet doorzet over 2 dagen nog een testje doen want je bent nu al 2 dagen overtijd toch ??
Van 1 van de meiden die gependeld had, had ik laten weten dat het niets was en toch blijft haar pendel zeggen dat ik zwanger ben. Ik ben nu zeker 1 dag overtijd omdat dit dag 29 is maar als ze vandaag niet doorzetten telt dit nog niet mee dus ben ik morgen 2-3 dagen overtijd als ik een cyclus van 28 dagen had tenminste. Aangezien ik niet juist weet wanneer mijn ei er was, weet ik dus ook niet of ik nu 2 of 3 dagen overtijd ben. Pffff.... om zot te worden! Bah... ik ben niet te genieten vandaag!:x