Helaas klopte je pendel voor deze maand niet... Als het goed is neem ik opnieuw een abbo om te kijken wat je pendel zegt... Alvast bedankt!
Wauw, bedankt voor je snelle pendel! Ik laat je hier in de poll zeker iets weten of je pendel uitgekomen is *hoop het, duim duim*! Liefs, Leentje
Wat fijn. En ben blij dat ik een keer op tijd bent. Je bent de eerste die voor me pendelt. Ik heb je net een pb gestuurd. Ben benieuwd!
Fijn! Heb een pb gestuurd. Ben benieuwd, ook voor mij ben je de eerste die pendelt...spannend!! Alvast dank!
Dank je wel voor je pendel. Helaas moet ik wat dat betreft nog aardig wat wachtbankjes bezetten... Hoop dat het eerder is.
Heb je al je pendels al gedaan? Had je ook een pendel gestuurd binnen de tijd, maar heb nog geen reactie. Neem je tijd hoor als het nog komt, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Hoi Moonlove, Je pendel klopte niet. Je had voor mij een positieve test in april 2016 gependeld. Maar ik heb vandaag positief getest. Ik laat je weten of je gelijk had met het geslacht