Wauw Aanouk, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!!! Moonlove heeft voor mij ook april 2016 gependeld. Helaas is bij mij vandaag het rode monster gearriveerd. Maar ik hoop toch heel hard dat ik volgende ronde eindelijk positief mag testen.
Hoi moonlove! Bedankt voor je pendel maar ben helaas ongesteld geworden dus kan geen positieve test hebben in januari.
Hey ik weet niet zo goed wat t precies inhoud. Maar zou je voor my ook kunnen pendelen? Dank je wel alvast
Heel misschien krijg je toch nog gelijk! T lijkt erop dat ik toch een heel vroeg ei ga hebben. Dus januari posi test is heel misschien nog mogelijk! Dan word dit mijn kortste cylcus ooit!
Je had gezegd April maar had net een positieve test! Toch bedankt misschien door jou is het gelukt omdat ik mijn hoop bevestigd had op april haha
Hoi Moonlove! Je pendelde voor mij januari-meisje. Het eerste gedeelte van de pendel is in ieder geval al uitgekomen. Vandaag een positieve test!
Helaas zullen we nooit weten of jou pendel voor mij is uitgekomen. Had MA en ben gisteren geholpen dmv curettage.