Jammer, je pendel is niet uitgekomen, vanochtend ongesteld geworden. Ik wacht weer op een volgende pendelronde!
Zit nu als paashaas mijn ei te zoeken, hoop echt dat je pendel uitkomt. Vind het zo spannend, maar ben er ook zo aan toe. Al bijna anderhalf jaar gestopt met de pil, dan mag het weleens toch?
Gefeliciteerd, ik zie bij je andere pendel november staan. Dat zou dan je uitgerekende maand kunnen zijn net..! Hadden ze het beiden goed
mijn berekening komt uit op 6 oktober... ben 25 december voor het laatst ongesteld geweest. dan zou ik wel heel ver overtijd gaan hopen dat ze beide het geslacht wel goed hebben, na 2 jongens zou een meisje wel heel leuk zijn
Je pendel klopt qua maand! Ik heb vandaag positief getest. Als ik het geslacht weet, zal ik je poll invullen! Nogmaals bedankt voor je pendel!
Moonlove Je pendelde voor mij een meisje, je wilde het nogmaals proberen want je pendel twijfelde. Helaas een miskraam gehad. Hopelijk tot snel! Dankjewel voor je pendel!!! <3
Hé Moonlove. Helaas klopte je pendel voor een positieve test in februari niet, want ik ben vandaag ongesteld geworden. Toch bedankt!
Helaas heeft het deze maand niet zo mogen zijn.. Daarom meld ik me graag aan voor een nieuwe ronde 😁
Hey meid, je pendelde voor mij in maart positieve test! Helaas vanochtend ongesteld geworden! Iig bedankt voor je pendel Xxx
Hoi, Je pendelde voor mij in februari een positieve test. Helaas toch in februari ongesteld geworden. Toch bedankt!
Hoi wie zou er voor mij willen pendelen ik ben zo benieuwd of ik ooit mama zou mogen worden wie weet er iemand Veel liefs Tamara
Je kan Romyatilla een PB sturen vandaag tot 16:00uur voor een pendel! Kijk even in het pendelforum. 😊