Pin je er niet op vast want ik doe het nog niet lang. Graag je naam geboortedatum en vraag op pb. Tot 23u vanavond. Thanks
wil je voor mij pendelen op zwangerschap en geslacht (naam verwijderd ivm privacy) 01-12-1987 dankje wel alvast
Ik pendel vandaag zondag 19 mei. Aanvragen tot 14u worden in behandeling genomen. Latere aanvragen beantwoord ik niet.
Ik pendel vandaag 22 mei. Aanvragen tot 22u worden in behandelung genomen. Latere aanvragen worden niet beantwoord.
Ik pendel vandaag vrijdag weer. Ik neem aanvragen in behandeling tot 17.30. Voor pendelaars onderons. Jullie mogen ten alle tijden een aanvrasg bij me doennin ruil voor een wederpendel.
Je pendelde voor mij maart 2014 maar ik ben deze maand zwanger geworden. Misschien klopt het geslacht wel dat is even afwachten.
Leuk butterfly gefeliciteerd. In dit geval had ik gelukkig geen gelijk Ik pendel trouwens niet vandaag. Heb ineens 4 aanvragen gekregen.
@dj momo Haha ok dan... Ik ga gewoon vrolijk door hoor met pendelen. Vandaag maandag neem ik aanvragen tot 17u in behandeling.