jullie kunnen vandaag tot 11 uur aanvragen sturen naam, meisjesnaam en geboortedatum. Buiten deze tijd aanvaard ik geen pendels
Ik heb je tijdens de vorige sessie een pb gestuurd, en vervolgens verbeterd met m'n meisjesnaam, heb je deze nog kunnen behandelen? Was netjes binnen de tijd
Hoi, Ik heb vanmorgen ook een bericht gestuurd en deze kwam net 10 min te laat doordat ik problemen had met internet op mijn mobiel. Hopelijk wil je voor die 10 min nog even een uitzondering maken en anders wacht ik gewoon op de volgende keer Groetjes Suus
hallo, ik heb 23 juli binnen de aangegeven tijd een pb gestuurd. helaas nog geen reactie gehad. komt deze nog?? groetjes linda
tot 13u10 aanvaard ik aanvragen ik wil Je Meisjesnaam (niet die van je man) naam en geboortedatum). Buiten deze tijd aanvaard ik geen aanvragen meer !!!!!
\Bedankt voor je pendel laats! je was de enige die reageerde! Helaas klopt het niet.. ben gister niet bevallen.. dus we wachten nog even af gr.
als ik tijd heb zoals ik al gezegd heb in mijn eerste bericht ik heb een fulltime job, 2 kinderen en eentje die veel zorg vraagt. Ik ben ook nog maar in vakantie. Ik zal wel zelf aangeven wanneer ik pendel