ik zal binnen paar weken opnieuw beginnen te pendelen. Mijn vriend is geopereerd en ik doe het liever in alle stilte en alleen dus wacht ik tot hij opnieuw aan werk is. dus nog eventjes geduld
Hoi arabesk, ik weet niet meer of je pendelt op bevruchting of op positieve test Je had voor mij oktober gependeld maar ben helaas ongi geworden...maar mocht je op bevruchting hebben gependeld dan wacht ik nog ff af Hihi....in ieder geval bedankt voor je tijd!!!!
jullie kunnen nu aanvragen indien tot 17uoo buiten deze tijd aanvaard ik geen aanvragen. ik behandel ze de komende week let op ik wil je voornaam, meisjesnaam en geboortedatum ik pendel op bevruchting niet op positieve test
Dju weer te laat... Maar ik wacht geduldig af wanneer je weer pendeld. Geduld is een mooie zaak zeggen ze!
Leuk dat je weer pendelt Ik was ook binnen de tijd dus zie de reactie wel verschijnen Hoe gaat het verder?
Er staat ik behandel ze komende week. De mensen die pendelen hebben ook nog hun werk en prive leven, dus het moet allemaal tussendoor. Ik heb ook nog geen reactie. Maar dat komt wel! er moet ook tijd voor zijn! En voor hetzelfde geld is er iets tussen gekomen o.i.d. Wacht rustig af het berichtje komt wel
Ja ik heb ook me aanvraag ruim binnen de tijd verstuurd... We wachten het gewoon af de week is nog niet voorbij....
Hey Arabesk, helaas klopte je pendel niet gister is m'n ongi weer doorgebroken!! Toch heel erg bedankt voor je pendel en je tijd
Hey, Je pendeluitslagen topic is dicht, dus dan maar even hier. Je pendel op maand was niet juist, geslacht weet ik nog niet. Bedankt! Liefs,