Hoi Moeke, Begin oktober pendelde je voor mij dat ik in januari 2016 positief zou testen en dat het een meisje wordt. Je pendel is niet juist. Ik heb net positief getest Of het een meisje is zal ik tegen die tijd laten weten.
Hallo Nou dat is super fijn en daar hoop ik altijd op hahaha ben benieuwd naar het geslacht en geniet ervan! liefs moeke
Hallo allemaal! Vanmiddag om 15:00 tot 17:00 neem ik weer pendelaanvragen aan! Lees mijn eerste bericht wat ik nodig heb van je en wat de regels zijn dank jullie! Ik behandel jullie pendels na sluiting van de tijd dus de hele avond neem ik de tijd na het avond eten liefs moeke
hahaha ja zelfs 2x dus hij is goed binnen gekomen. Vanavond heb je antwoord hoor ! iig dat ga ik proberen
Was wel binnen de tijd maar per ongeluk pendelen ipv pendel aanvraag in het onderwerp gezet. Als het daardoor niet mee is genomen of meegaat dan snap ik dat. Blond van mij
Komt allemaal goed dames, ik moest met de kleine weg gisteren en dus geen tijd meer gehad maar ga alles zsm inhalen! liefs!!