Susannelilian, homeland, moederwensje en dreamlife, Wat lief jullie reacties. Er is niks ergs met haar kleine Ze heeft wel veel te regelen privé momenteel, ze is daarom erg moe. Aangezien dat pendelen best wel wat energie kost lukt het haar gewoon even niet, wanneer dat ze weer wat fitter is pakt ze het meteen weer op en horen jullie van haar. Namens Moeke1983 bedankt voor jullie begrip. Liefs Pendel Vrouwtje (goede vriendin van Moeke)
Bedankt voor het berichtje pendel vrouwtje en uiteraard gaan Moeke en haar kindje voor, wacht gewoon rustig af totdat ze er wel weer tijd/puf voor heeft!
Hallo lieve meiden, Pendelvrouwtje je bent een lieverd bedankt! Ik denk dat ik vanavond wel de kracht heb om wat pendels te behandelen. In iedergeval morgen zal ik alles kunnen beantwoorden want het zijn er nog al wat hihi maar dat is leuk. Je kunt iig vandaag en morgen je antwoord verwachten ik dank jullie voor alle lieve reacties en geduld vooral Vandaag in iedergeval een antwoord gehad van een pendel die ik GOED had hihi dat motiveerd ENORM liefs moeke!
Fijn dat het beter met je gaat. Ik wacht dan wel niet op een pendel maar vind het goed dat te horen. En wat gaaf dat ze een juiste pendel had zeg! Dat is voor de dames die ze aanvragen natuurlijk ook erg leuk om te lezen
Nogmaals bedankt voor je pendel. Lief dat je het druk hebt en toch tijd in ons steekt. Hoop dat alles in orde is
Dank jullie lieve meiden! Als dank voor jullie geduld en vertrouwens open ik vandaag ook weer een tijdvlak voor aanvragen voor pendels voor jullie: Tussen 15:00 en 16:00 is mijn inbox open voor aanvragen! alles daarbuiten word verwijderd, lees ook graag nog even pinnend post hoe ik te werk ga en wat ik nodig heb