Heb pb gestuurd ben heel benieuwd!! Ik zie je reactie vanzelf verschijnen heel erg bedankt voor de tijd die je erin wilt stoppen voor ons!!
Kan het kloppen dat ik nog geen reactie heb gehad van je? Ben een paar dagen niet online geweest namelijk. Ik wacht het rustig af en hoop gauw je pendel te ontvangen ben heel benieuwd!! Heel erg bedankt dat je dit doet!! En ik ben niet ongeduldig maar weet niet of je mijn berichtje had gehad zat wel netjes binnen de tijd namelijk
Hallo! heb een tijd geleden een pendelverzoek gedaan. heb jij enig idee wanneer jij de pendel gaat doen? Heeft geen haast maar was even nieuwsgierig
mijn pendel klopte bijna, je zei eind november maar was begin november. Ik zal in januari laten weten of het geslacht ook klopt^^.
Lieve Meiden, Allereerst mijn excuses voor de zeer late reactie en de nog openstaande pendel verzoeken. Ik heb een rot tijd achter de rug, met veel stress en spanningen waardoor ik totaal geen kracht meer had voor het pendelen. Ook ben ik toch blijkbaar zwanger van mijn 2e wondertje na een hoop bloedverlies etc. Ik ben nu weer een beetje tot rust aan het komen en kwam tot mn schrik erachter dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb waarvoor mijn oprechte excuses Ik ga vanavond indien nog gewenst de pendels die nog openstaan alsnog behandelen. Nogmaals sorry! liefs moeke
Jeetje wat ontzettend heftig!! Begrijp helemaal dat je niet hebt gependeld!! Doe t rustig aan en als jij er tijd en energie voor hebt!! Wij wachten wel jouw gezondheid en die van je ongeboren 2e kleine wondertje gaan voor!! Ik zie je pendel wel verschijnen heel erg bedankt dat je het voor ons wilt doen!! Ben benieuwd. Sterkte en doe rustig aan!!
lief dat je een berichtje doet! Wat een wonder dat je toch zwanger bent! Fijn!! Lief dat je vanavond alsnog wil pendelen!
Dag Moeke, Ik lees dat je een iets minder fijne tijd hebt gehad en nu zwanger bent, gefeliciteerd. Denk eerst aan jezelf en jouw gezondheid. En dan zie ik vanzelf je pendel wel een keer.