Gefeliciteerd met je zwangerschap, vervelend dat je zo'n rottijd hebt gehad. Als je weer nieuwe pendels aanneemt hoor ik het graag. Dan stuur ik je n berichtje met mijn gegevens. Groetjes Marieke
Je had voor mij een positieve test gependeld in december, en ik heb inderdaad vanmorgen positief getest! Als ik het geslacht weet zal ik je poll ook even invullen!
Hoi, Ik neem ook graag een abonnement! Hoop dat je snel weer een keer tijd hebt om te pendelen. Zit een beetje in een dip na vandaag weer ongesteld te zijn geworden, dus kan wel wat fijne en goede hoop gebruiken. Groetjes, Juffie33
Lieve meiden, Vanavond ga ik weer pendelen, ik heb heel veel meegemaakt afgelopen tijd. Waarvoor ik dus geen pendels meer aan kon nemen. Hier kun je het hele verhaal lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/602527-nieuwe-jaar-nieuw-leven-alleen.html Maar op 2e kerstdag ga ik toch even pendelen voor jullie, tussen 14:00 en 16:00 neem ik weer pendelaanvragen aan. En die ga ik dan komende week op mijn gemak behandelen Ik wens jullie fijne feestdagen toe! en vooral een vruchtbaar 2016 liefs moeke