Hallo meiden, Sinds gisteren had ik wat last van onderen.. Ik dacht ligt misschien aan het klussen met vriend lief, een wat schraal gevoel Alleen nu was ik aan het douchen, ik was nooit met zeep van onder alleen met lauw water en zag dat m'n afscheiding wat dikker is dan normaal en echt wit is. Nu dacht ik aan een beginnende schimmel infectie? Als dat zo is heeft dat dan invloed op t zwanger worden, het overleven van de zaadjes in de vagina? Zit nu op dag 16 van m'n cyclus en we wilden vanavond er eigenlijk nog even tegenaan maar aan gezien het beneden niet zo fijn voelt lijkt me het niet zoon slim plan maar ook wil ik m'n kansen niet verspillen! Wie heeft dit ook gehad? Oja ik heb voor t laatst en was ook de eerste keer toen, een schimmel infectie gehad maar dat was tijdens mijn zwangerschap van m'n zoontje. Je kunt nu ook tegenwoordig naar de drogisterij voor vaginale tabletten alleen durf ik dat niet zo goed aan omdat ik nog niet weet of ik zwanger ben en het geen invloed op t zwanger worden/zijn heeft? Alvast bedankt voor reactie!
ik had met mijn zoontje ook dat ik die maand schimmelinfectie had down under , maar me zoontje ligt nu iig lekker te slapen boven , dus het kan wel gewoon...
En had je dat dan na de eisprong? Ik heb even gegoogeld en kwam op een stukje dat het ook met een eventuele bevruchting te maken kan hebben vanwege de hormoonwisselingen omdat je lichaam aan het wennen is voor een zwangerschap. Zou dat natuurlijk heel leuk zijn als dat zo was .. Maar ik weet ook dat ik er niet al teveel vanuit moet gaan
Ik loop in het ziekenhuis en heb ook al maanden een steeds terugkerende infectie. Juist rond eisprong en menstruatie wordt het erger. Hoewel je afscheiding echt heel anders is, heeft het dus helemaal GEEN invloed op je zwangerschapskansen. Ik kon het ook niet geloven, maar alle artsen waren het er over eens. Dus geen zorgen. Het is naar en jeukt, maar je maakt evenveel kans op een wondertje!
Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten dan! Ja je zou zeggen dat het niet echt een goede leefomgeving dan is voor de zaadcellen.. Dus vanavond dan voor de zekerheid een keertje en dan maar afwachten of het goed uitpakt over circa 2 weken! Baalde er wel even van, ik dacht weer een maand waar je zeker weet geen kans te maken!
He iris, Ik heb precies hetzelfde probleem, maar wij zijn niet bezig met zwanger worden, mijn man wil nog niet. Wij gebruiken dus condoom verder niets. Maar ik heb nu linksonder zeg maar net boven de lies al de hele dag stekende pijn en wit slijmverlies en zit vandaag op dag 17 en van onder is het ook geirriteerd/ vochtig. Dit had ik vorige maand ook. Maar was niet zwanger/ ik dacht wel dat ik misschien zwanger kon zijn. Maar. Precies hetzelfde ik weet niet wat ik ermee aan moet. Dus ik hoop hier via jou topic ook meer antwoorden te krijgen, want het is echt vervelend en ik kan me niet voorstellen dat ik nu elke keer een soort infectie iheb die na ongi weer over is. Ik ben benieuwd of anderen het herkennen. Xxx joyce ik kan je iig ook niet echt helpen Zwanger worden kun je met infectie iig wel en je mag die canesten of wat is het wat je tegenwoordig ook bij de drogisterijen kan krijgen gewoon gebruiken, maar ik doe het altijd via huisarts. Xxx joyce
Je moet trouwens wel ook effe je man zeggen dat hij het ook kan krijgen door de gezelligheid met jou. Niks ergs aan, maar je kan het maar beter weten haha.
Haha ja die had ik al geïnformeerd alles is bespreekbaar hier vooral na wat we al hebben meegemaakt! We willen het allebei zo graag weer dus dat ik al last kreeg zat ik al tegen hem van ohnee hè straks heeft dit weer invloed op t niet zwanger worden! Tot nu toe heeft hij nog nergens last van
Heeft inderdaad geen invloed op het zwanger worden! Hier heb ik ook last van gehad en bleek uiteindelijk ook zwanger te zijn. Ik heb toen trouwens een pil ingenomen die je oraal kunt innemen en heb daar verder ook geen bijwerkingen van gehad. Alleen de pil wordt er onbetrouwbaar door, maar ja, daar heb jij verder niets mee te maken natuurlijk. Succes!
Haha zou het een vroege zwangerschaps teken zijn, net na de eisprong? Haha! Nu niet meer zoveel last als gister en eergisteren.. Wel een drukkend gevoel in m'n onderbuik, dacht eerst nog aan een blaas ontsteking maar dat is vandaag weer uitgesloten omdat het minder is, alleen dat drukkend gevoel heb ik dan nog, vreemd!