Hallo dames, ik ben deze maand voor het eerst begon ben met tempen dus ben nog een beetje nieuw met alles. Nu had ik een vraagje, FF geeft aan dat ik op cuclusdag 9 mijn ei heb gehad, kan dat zo vroeg?
Welkom in het temperatuur wereldje... Hoe lang is jouw cyclus gemiddeld..?! Want als je een korte cyclus hebt dan zou het idd zo kunnen zijn dat je op de 9de dag al eisprong hebt. Maar FF kan hem ook nog verplaatsen... Doe je ook iedere dag op het zelfde tijdstip tempen..?!
- elke dag om dezelfde tijd (ook in het weekend) - rectaal temperaturen - voordat je je bed uitgaat - ook andere dingen bijhouden zoals slijm etc.
Als je een korte cyclus hebt kan het indd zijn dat je ei op dag 9 is geweest. Dat zou betekenen dat je een cyclus hebt van 23 dagen? (uitgaande van een gemiddelde lf, 14 dagen).
Ja heb ff na gekeken. En ik heb het ook als ik mijn normale cyclus heb. Die is 22 dagen... Heb je ook Ovu testen gebruikt..?!
Ik temp iedere dag om zelfde tijd rectaal en mijn cyclus is nogal verschillend dus vandaar dat ik temp. Mijn cyclus van vorige maan was 34 dagen en daarvoor weer 22 dus verschiild nogal. Ik gebruik geen ovutesten, alleen tempen maar het zou dus best kunnen dat ik nu weer een korte cyclus heb
Oh dat is rot zeg... Maar ja het nadeel van temperaturen is dat je pas daarna ziet dat je eisprong hebt gehad..
Ja dat weet ik, maar zijn nu gelukkig ook nog niet voor het eggie bezig zeg maar, dus vond het nu wel handig om mijn cyclus en klachtjes een beetje door te krijgen dan
Sinds april ben ik gestopt om alvast de hormonen uit mijn lijf te krijgen maar we zijn nu druk bezig met een koophuisje en dat willen we eerst helemaal geregeld hebben voordat we écht gaan beginnen