andere manieren om tandjes te ontdekken.......

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsa, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    misschien een rare vraag, maar ik heb het idee dat florian weer tanden krijgt. zure luiers, vuurrode wangetjes, huilerig en verhoging en naar oortjes grijpen.

maar ik mag dus niet in zijn mondje kijken, hij houdt zijn lippen stijf op elkaar en zet het op een brullen :D :D hij heeft nu 6 tandjes en die zitten redelijk voorin dus die kon ik vrij snel toch wel ontdekken, maar nu het het snijtanden en tanden verder naar achteren worden wordt het moeilijker.

als ik dan mijn vinger in zijn mond krijg bijt hij er zo hard op dat het echt pijn doet...hahahaha.......maar zijn er nog andere trucjes om doorkomende tandjes te ontdekken?

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

met een theelepeltje van metaal (dus geen plasticken )dan kun je horen of er tantjes zitten

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou je kunt je vingertje via zijn wang in zijn mondje steken. Dan kan hij ook niet bijten. en dan voorzichtig langs zijn tandvlees gaan, niet waar de tandjes al zitten anders AUW

4. Niet meer actief

Als Faye huilt maak ik er gebruik van om in dr mondje te kijken, anders lukt het idd niet nee :D

5. die tip van dat lepeltje vind ik wel goed. Had ik nog nooit gehoord. ;)

En? Al wat ontdekt?

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik laat hem altijd in mijn mond kijken dan is hij zo geintereseerd dat hij t niet zo erg vind als ik even gauw een blikje in zijn bekkie werp ;)

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    doe ik ook zo. En als dat niet werkt leg ik ze plat neer en ga kietelen tot ze gaat schateren, dan kun je uitgebreid kijken of er iets zit.

8. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    heb het met een lepeltje geprobeerd, maar voel nog niks. wel wit tandvlees, dus er zal wel aankomen.

maar ik weet zowiezo niet wat hij heeft. veel diarree, nu ook spugen en heel erg hoesten erbij. maar verder is hij super vrolijk! :confused: :confused: wij doen geen oog dicht, mijnheer hoest en slaapt de hele nacht. vannacht een poepbroek tot onder zijn oksels verschoont en vanmorgen gooit hij heel de fles, inclusief de groenten en fruit van gisteren eruit. nu zit hij gewoon weer lief te spelen.......ikke nie snappen. de wasmachine draait overuren.

dus weet niet zeker of het tandjes zijn nu. dank wel voor alle tips.

schateren en huilen helpt hier niet, zodra hij in de gaten heeft dat ik in zijn mond wil kijken gaat hij lachen of huilen met zijn mond dicht....hahahahahahah.......ik ben niet dom!

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook weer ergens een tandje (of kies? kan dat al?), maar ook verder 'achterin'. Ons mannetje doet bij het eten altijd zo ver zijn mondje open (net een vogeltje ;) ) dat ik vanavond even snel een blik werp. Kan natuurlij niet uitgebreid kijken, want als het hapje niet snel genoeg komt, wordt meneer boos....

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik vind trouwens dat ze er soms best wel lang last van kunnen hebben.
    Ze loopt nu al weken met vuurrode wangetjes rond en de ontlasting is ook al weken agressiever en kleverig.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha, hier ook als Joris huilt!

12. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Als ik sta en haar in mijn armen achterover laat hangen (snap je het nog :D ) moet ze altijd zo hard lachen met haar mond wijd open, dat ik het makkelijk kan zien.

Deel Deze Pagina