Veel vallen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Partyrocker, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn zoon valt eigenlijk echt extreem vaak.
    Vanmiddag even zitten observeren in de tuin en hij struikelt echt om de havenklap over zijn voeten (alsof hij ze vergeet op te tillen) of over een randje of matje.

Het doet hem gelukkig geen pijn, want hij staat op. Slaat zichzelf af en rent gewoon weer verder en als hij moe is wordt het alleen maar erger.

Hij loopt rustig ook nog tegen de muur aan of stoot zijn hoofd ook tig keer op een dag.

Ik vraag me af of het wel normaal is? Ik bedoel. Hij loopt nu een jaar en dan nog zoooo klunzig zijn?

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik zou even kijken of zijn schoenen te klein zijn. Mijn dochter gaf nooit aan wanneer schoenen te klein waren, maar ze viel vaker dan normaal.

En even uitsluiten of zijn ogen wel goed zijn. Ze kunnen bij de oogarts met druppelen kijken wat de sterkte is.

3. Partyrocker

Ja ogen zou best kunnen. Ik heb zelf ook één slecht oog namelijk.
    Dus dat kan makkelijk hoor.

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Misschien even een afspraak maken met een oogarts. Ik zou de ogentest van het CB niet afwachten. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik moe ben, zie ik slechter. Mogelijk is dat ook bij je zoontje.

5. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik heb al mn hele leven dat ik tegen muren of deurposten oploop.. Niet omdat ik slecht zie, maar omdat ik altijd al verder ben dan mn lichaam..
    Zie dat ook erg terug bij mn oudste, die loopt nu al anderhalf jaar, maar zn beentjes zitten onder de blauwe plekken. Zo erg dat ik me soms afvraag wat de leidsters van het kdv wel niet moeten denken.... :) Maar zij zien hem natuurlijk ook heel vaak vallen.

Tja, ik heb me nooit zorgen gemaakt, hij is behoorlijk onbesuisd en gewoon lomp wat dat betreft. En het is inderdaad erger bij moeheid of enthousiasme (papa is thuis!!!! Rennen naar de deur.... baf..... ligtie weer;))

Voorzichtig! Rustig! Zachtjes! zijn dan ook de woorden die we hier het vaakst naar zn hoofd slingeren, veel vaker dan bijvoorbeeld afblijven of nee..

6. Partyrocker

Jaa hier ook hoor.
    Druk en lomp. Soms een beetje TE overenthousiast met een koekje bijv en dan BAF tegen de muur aan. BAF op de grond. BAF over de drempel.
    Hier ook vooral rustig, kijk uit en dergelijke die hier regelmatig te horen zijn :p

7. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Erg herkenbaar bij onze dochter.... "kijken waar je loopt" hoort ze ook regelmatig.
    Hier is ze hypermobiel, gaat steeds beter maar ze kan nog steeds struikelen over lucht.

Maak me er verder geen zorgen over, het gaat al steeds beter.

Deel Deze Pagina