Beginnende zwangerschap symtonen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stephani27, 18 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Hoi,
    Wat zijn/waren jullie aller eerste kwaaltjes? Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en hebben het die avond gezellig gehad. Heb nu constant een kramp gevoel onder in mijn buik en mijn rug voel ik ook. Ik zou pas vlg weekend ongesteld moeten worden als dat net zoals mijn vorige cyclus is.

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had t continu koud, en kreeg t maar niet warm, dit ha dik bij mn 2e zwangerschap ook, en daardoor wist ik dit keer dat ik zwanger was :)

3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Niks. Gewoon, zoals altijd voor mn menstruatie Beide keren. Eerste zwangerschap was een bbz en had tot op de dag dat mn eileider knapte geen idee dat ik zwanger was.

Bij mijn blijvende zwangerschap kwamen de echte kwalen pas rond de 6 weken:)

Sado vindt dit leuk.
  4. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Eerste kwaal was slapeloosheid. Nog voor ik de test deed wist ik daardoor voor mijn gevoel dat ik zwanger was want had dit ook de eerste zwangerschap.
    Misselijkheid begon bij mij ook vanaf week 6 ergens.
    De rest van mijn kwalen in de zwangerschap bespaar ik je maar :roflmao:
    Hoop dat het snel raak mag zijn voor je!

5. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Puisten!! Misselijkheid wat ik nooit had. En vaak plassen snachts ineens. Haha

6. Venividiamavi

24 mrt 2021
    33
    9
    8
    Vrouw
    Beetje gek, maar ik had spierpijn in mijn beide kuiten, terwijl ik dat helemaal niet kon herleiden. Verder best wel last van maagzuur.

7. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Onderrugpijn, krampjes baarmoeder, vaker plassen, versterkte geur. Dat vaker plassen had ik trouwens niet bij alle zwangerschappen.

8. Stephani27

Oh.. ook onderrug. En vanaf wanneer welke week kwamen deze kwaaltjes.
    Misselijk ook? Of pas later :)

9. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    De week na de eisprong. Ook wat misselijk ja maar dat wat later, tegen m’n NOD aan zeg maar. Maar ik moet toegeven dat in de week voor ongesteldheid ik ook klachten heb. Waaronder soms misselijk. De rugpijn daarentegen…die had ik vooral met zwangerschap. Maarja iedereen reageert weer anders op HCG en progesteron. Spannend hoor! Ik duim voor je.

Stephani27 vindt dit leuk.
  10. Stephani27

Oh oke, leuk dat je reageert! Geeen idee hoor of ik snel zwanger word haha. Ik moet mijn lichaam op het vlak van, nu zonder pil, gewoon nog leren kennen denk ik. En dat geef ik maar gewoon de tijd maar zoals heel veel vrouwen doen, denk je er toch veel overna en voel je alles

Padmee vindt dit leuk.
  11. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.226
    4.457
    113
    Vrouw
    Kotsen en extreem moe. Dat begon op zaterdag en had de woensdag daarna pas een positieve test. Dacht dat ik gewoon buikgriep had.

Deel Deze Pagina