Ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger, heb afgelopen vrijdag een echo gehad voor de nekplooimeting, en een beweegelijk en goed kloppend hartje gezien. Maar sinds het begin van mn zwangerschap heb ik bruinverlies duurt een dag of 5 dan is het gelukkig wel over, maar als ik nu terug kijk dan zou het rond de periode kunnen zijn van de menstruatie. Zijn er meer meiden die dit hebben en tot hoelang kan dit door blijven gaan????? groetjes.
het schijnt wel vaker voor te komen... wel gek eigenlijk he? op de één of andere manier is er dan toch nog een soort van cyclus.. ik heb het zelf niet meegemaakt, maar er zullen vast meiden zijn die het herkennen. Zolang het maar geen helder bloed is zou ik me geen zorgen maken! veel geluk met je zwangerschap!
ja hoor dat kan. het heet een pseudo menstruatie en komt wel vaker voor tijdens de zwangerschap. Zwanger en toch ongesteld? | Mens en gezondheid: Zwangerschap
Dank jullie wel dames voor de reacties, jullie ook van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Nou het bruinverlies is hier al weer helemaal over, dus echt maar een dag of 5, en net als vorige keer rond periode dat ik anders de menstruatie zou moeten hebben. Denk je zwanger te zijn en 9 maanden geen last te hebben krijg je dit. groetjes micha.
Zou je dan toch nog een eisprong hebben? Je had toen toch ooit eens die vrouw.... Weet niet meer waar maar ze was zwanger 1 baby!! En bij ??25 weken?? zat er een nieuwe baby bij. Bizar toch! Ze heeft de grootste toen uitgedragen en een keizeersnee gehad. De 2e hebben ze laten zitten wat die liep een heeeeeeeeel eind achter natuurlijk.
Hahaha het zou je maar gebeuren zeg, dat er straks nog 1 bij inzit. Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord of gelezen eigenlijks, dus sta een beetje raar te kijken dat dat zou kunnen. Tegenwoordig hoef je eigenlijks nergens meer raar van op te kijken toch???? grtjes