hartkloppingen en aankomen week 18 zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door finallyzwanger, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. finallyzwanger

finallyzwanger Actief lid

4 jan 2016
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu al een paar keer hartkloppingen gehad:x
    Zonet effe een half uurtje gelegen en toen ik wilde opstaan ging mn hart toch te keer... gelukkig na 10min zakte het weer af.Meer mensen die dat regelmatig ervaren?

Oajh en ik groei nogal... :$
    ben nu bijna 18 weken zwanger maar heb al een flinke pens... zit me vooral hoog onder de buste.
    Ik dacht dat je buik onder de navel vooral begon te groeien?
    nu een kilo of 3/4 aangekomen. Is dat normaal?

Ik heb wel veel en vaak honger...ook al eet ik goed...

2. Mats2511

Mats2511 Actief lid

14 jul 2015
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Hartkloppingen zijn wel normaal rond deze periode. Je hebt nu ong. Een liter meer bloed en je hart moet dus harder werken om t rond te krijgen.

Verder kan je best een groeispeurtje hebben nu. Doordat je baarmoeder groeit moeten je darmen enzo ook steeds mee opschuiven dus alles schuift door.

Ik merk t vooral met schoenen aantrekken ofzo op t moment dat t echt lastiger gaat worden.. Haha

Maar als je t niet vertrouwt.. Bel je vk!! Daar is ze voor :)
    Hier iig dezelfde klachten

Succes!

3. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ik ben nu 19 weken en vanaf ongeveer de 18e week begonnen bij mij ook de hartkloppingen. Mijn hart ging soms echt tekeer! Denk dat het normaal is ivm de hoeveelheid bloed die je lichaam nu moet verwerken. Maar als je het niet vertrouwt, zou ik de vk gewoon even bellen.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Laat je ijzer even controleren bij de vk en je pols. Ik bleek ernstige bloedarmoede te hebben en een te hoge pols. Met extra ijzer ging het iets beter. Je gewichtstoename is prima hoor!

Deel Deze Pagina