Voor het eerst heeft onze zoon bedacht dat het tijd was voor een regeldag Sinds de voeding van 10.30 uur is hij bijna ieder uur gekomen. Hij is echt jengelig, slaapt weinig en lijkt onverzadigbaar. Naar een min of 5 valt hij wel vaak in slaap aan de borst, haal ik hem eraf dan wordt hij wakker en is ontevreden en begint te brullen. Dus dan maar weer aanleggen.. Iemand nog tips? Aangezien het mij wat onzeker maakt Mede door mijn schoonouders! Ze vinden dat ik hem verwen en hij mag best een kwartier huilen, is goed voor zijn longen:x pfff ze hebben nooit bv gegeven dus ze weten er niets vanaf!
Lastig he, al die meningen. Ik zeg dan altijd dat de inzichten wat dat betreft veranderd zijn en dat het tegenwoordig anders geadviseerd wordt vanuit instanties. Maar doe maar wat je moedergevoel je zegt te doen, dan zit je altijd goed!
Mensen hebben altijd wel iets te zeggen! Niks van aantrekken, zo'n kleintje kun je helemaal niet verwennen. Ik zou zeggen gewoon aan toegeven, lekker op de bank met de kleine man, knuffelen en drinken met een paar dagen is hij weer verzadigd. En wat hierboven ook al werd gezegd,je moedergevoel zit altijd goed. 'Mommy knows best!'
Een babietje van 3 een kwartier laten huilen? echt niet!!!! Die kleintjes kun je niet verwennen. Je doet het goed door hem gewoon aan te leggen. Als hij snel in slaap valt kun je eens proberen hem wakker te houden door voetjes te kriebelen of wat kleertjes uittrekken, zodat hij niet te lekker warm en rozig wordt. Dan drinkt hij wat langer en laat dan misschien weer meer tijd ertussen.
thnx!! Ja ik werd ook zo boos toen ze dat zeiden!!! idioten :x ik probeer hem ook wel te stimuleren ja, ik heb hem ook niet in een omslagdoek want dan slaapt hij meteen in.
Hier werkt over de rug 'krabben' ook goed. En in de handjes knijpen of de arm in rondjes bewegen. Succes met deze regeldagen!