jeetje lennyt kan me goed voorstellen dat je eventjes tijd nodig bent vor jezelf.... Wanneer je er aan toe bent stuur ik je de gegevens.. sterkte meid!
mijn kolieken zijn eindelijk wat tot rust gekomen heb wel net zo als vandaag dat ik in een keer een steek krijg maar o het van de darmen komt weet ik neit dacht eerst dat het mijn ongesteldheid kon zijn maar die blijft uit dus snap er niks meer van heel onprettig gevoel in mijn linkerborst zo nu en dan mja zal wel bij het ontpillen horen
ben gestopt eind augustus dus nog niet zo mega lang dus zal wel gewoon erg laat komen toen ik eind augustus stopte ben ik 4 september nog een keer ongesteld geworden duurde een week met drie dagen helder bloed maar voordat ik met die pil in augustus stopte dus als ik het goed zeg de laatste drie weken van mijn pil ben ik in de 1e week op woensdag en zaterdag twee pillen vergeten en heb ik zondags gemeenschap gehad en ben daarna gelijk gestopt voor het geval dat maar heb al zo vaak onderand negatief getest dat ik het opgeef