Hallo Dames, Ik ben nu hier en hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb vorige jaar een hoop OV testen gedaan, nooit echt een duidelijk positieve uitslag gehad, bleek ook dat er van alles mis was....te lang om nu ff zomaar op te schrijven. In ieder geval nu heb mijn eerste positieve OV test in de hand en vraag ik me af, en NU? Hahaha, moet ik morgen nog een test doen? Gisteren hebben we al seks gehad, vandaag dan weer of beter morgen? Ze zeggen dat het inmiddels achterhaald is om om de dag aan de slag te gaan...Jullie merken wel een hoop vragen zo kort voor het tijd wordt om naar bed te gaan Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!!!!
Oo maar ik ga nog lang niet slapen hoor Jaa ik zou gewoon morgen en overmorgen ook klussen. Volgens mij is er niets mis mee om elke dag te klussen.
ik zou zeker ook vandaag en morgen nog even aan de klus gaan dan weet je zeker dat er een heel vers peleton voor de deur staat als het nodig is
Thanks ladies voor de snelle reacties...vandaag en morgen dan maar heerlijk aan de slag Merk ook aan mijn buik dat er wat aan zit te komen, een trekkende zeurende pijn aan de linkerkant laag onderin mijn buik. Ik hoop zo dat het deze ronde raak is, maar ik weet ook dat het komt zoals het komt....dus voor mij zit er niets anders op als vrijen en duimen maar
zou best kunnen dat vannacht je ei springt als je nu die klachten hebt......dus als je vanavond zowiezo nog klust dan ben je super optijd en ligt er een heel peleton klaar om toe te slaan....kan haast niet fout meer gaan dan toch... Klusse!! en duimen dat je over 14 dagen een mooie posi test heb!!
Vandaag voor de zekerheid ook nog even klussen! Ik had maandagmiddag een positieve ovutest, en heb zaterdagavond, zondagavond en maandagavond geklust.