Goedemorgen dames, Vnanaf vandaag is mijn gratis termijn van FF dus verlopen, ziet er nu echt best wel vreemd uit zonder alle toevoegingen. Maar mijn vraag is, berekend FF nu nog wel gewoon je eisprong enzo? Betalen jullie voor FF of hebben jullie nu ook de gratis niet zo uitgebreide versie?? Groetjess
Ik heb de gratis niet uitgebreide versie en vul bij notes de extra dingen in zodat ik altijd weet wat er op die dag was Af en toe krijg je een paar dagen zo'n uitgebreide versie... is om je te lokken natuurlijk voor een abonnement FF berekend gewoon je eisprong en de dagen na ei tellen kan ik ook zelf... het slijm kun je wel nog invullen en de ovulatietesten ook
Ohhh gelukkig maar . M'n ei weet ik ook zelf wel dmv ovutesten maar was even bang dat je dit allemaal niet meer kon invullen. Nou ja, en anders schrijf ik me gewoon in met m'n andere email adres, haha Het is waarschijnlijk toch de laatste maand temperaturen dus opzich niet zo'n ramp. Thnx voor je antwoord!!
Je kaartje ziet er mooi uit... een hele mooie hoge temp vandaag Denk je dat je zwanger bent dan omdat je zegt; het is waarschijnlijk de laatste maand temperaturen? ik duim voor je Ik heb het ook geprobeerd via een ander email-adres maar dat werkt niet, waarschijnlijk hebben ze het ip-adres van je computer... Ach ja, ik hoef dat uitgebreide ook niet
Ohh potverdrie, dacht ik even vet slim te zijn, haha . Nou jaa, dan hou ik het maar gewoon zo. Dacht laatst dat ik het zelf wel even kon tekenen.. 't was net een kerstboom . Dan hou ik dit wel, de HA ziet me aankomen, hahaha.