welke babyfoon?

Discussion in 'De babyuitzet' started by tess2013, Feb 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Welke babyfoon raden jullie aan? Hoeft geen camera op, vind ik niet nodig.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Alecto dbx 88. Storingsvrij, muziekje en lampjes op afstand aan en uit te zetten, terugspreekfunctie en je kan de temperatuur van kamertje zien op display. Niet duur.

3. frommel86

frommel86 Actief lid

Dec 16, 2011
    483
    0
    16

Deze inderdaad, hebben wij ook nu al een aantal jaar en hij werkt nog als nieuw. Ook in mijn kinderopvang gebruik ik die al jaren en dan heb ik er meerdere staan en storen totaal niet op elkaar en gaan jaren mee. Tevens is de motorola mbp-8 super. heel eenvoudig maar werkt ook storingsvrij. Let op deze bieden ze vaak duur aan terwijl ze hier: Babyfoon | Digitale Babyfoon van Motorola MBP-8
    maar 39,99 zijn. Deze hebben wij nu op de kamer van onze peuter en werkt perfect ook. IS er wel 1 die in het stopcontact gaat dus kan je niet meenemen naar buiten bijvoorbeeld. Voor ons ukje gebruiken we straks zijn "oude"alecto.

4. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    Alecto DBX 88 (hier de eco versie) prima, nu ook voor de tweede aangeschaft, vond ik wel prettig en absoluut niet storend. Heel fijn ding!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hahaha, hier ook de Alecto DBX 88.

Inmiddels dus ruim 2.7 jaar. Gisteren de batterij moeten vervangen. Hij werkt nog steeds uitstekend.

Erg blij met deze babyfoon.

Heeft ook een uitstekende antenne.Zelfs het kleinste geluidje pikt hij op.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Deze heb ik. Echt een SUPER ding vind ik!!

7. Hiekje

Hiekje Actief lid

Jan 14, 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn advies: GEEN Alecto :p
    Wij hebben altijd een Philips Avent gehad, tot na 2 jaar het display weg begon te vallen. Ivm garantie kregen we een nieuwe maar die winkel had geen Philips Avent meer in de collectie, dus kregen we een Alecto dbx 89. Deze hebben we 7 maanden gehad en heeft nooit goed gewerkt, steeds vaker viel het signaal weg terwijl hij op dezelfde plek stond als Philips Avent. Ik weer terug naar winkel, beleid van Alecto is dat je niet meteen een nieuwe krijgt maar ze eerst de babyfoon proberen te repareren. Babyfoon is maand weg geweest zou vervolgens gemaakt zijn, niet dus! Weer precies hetzelfde probleem.. Gelukkig had de winkel een goede service dat we alsnog een andere babyfoon mochten uitzoeken. Intussen hadden ze weer Philips Avent babyfoons, dus deze weer gekozen en werkt perfect!! Ook voor onze 2e uk Philips Avent gekocht en doet het ook super!! Modellen die we van Philips hebben (gehad): SCD525, SCD535, SCD570.

We zijn overigens niet de enige met dit probleem, vrienden hebben hun Alecto ook al paar keer laten maken en hebben uiteindelijk een andere gekocht. En laatst zat een kennis bij ons toen bereik weer steeds weg viel, zei ze "dat doet hij bij ons ook altijd"..

Share This Page