Ik ben benieuwd of er nu al wel iemand is die ervaring heeft met de BtoB kolf van Difrax? ik had n filmpje voorbij zien komen van de kolf en als ik die moet geloven haalt die vrouw meer dan 200cc per keer en dat 3 keer per dag ... (kan dat wel ? )
ooh okeej dus het is wel geloofwaardig Ik heb nl nooit gekolfd tenminste niet echt , alleen om t teveel aan voeding weg te krijgen maaar goed an ben ik even goed benieuwd of iemand m heeft en er tevreden of juist niet tevreden mee is
200cc per keer, dat lukt ook met de hand zonder apparaat hoor! Er valt gewoon weinig zinnigs over te zeggen, de ene kolf werkt voor de een super en voor de ander van geen meter. Is allemaal heel persoonlijk.
Lees even mee want ik wil ook weten hoe men de BtoB kolf vind.... En die hoeveelheid. Ik had op een gegeven moment een liter per dag OVER dus ja dat kan echt wel...
Eh me gedragen als ware bertha 71 hihihi geen idee. Kolfde elke voeding beide (.)(.) leeg en mijn zoontje dronk wat hij nodig had. De rest ging in de vriezer. Moest per kolf beurt meerdere keren het kolfflesje legen. Heb campina vast gebeld voor volgend jaar!
Ik heb van twee mensen gehoord dat ie tegen valt. Hij is minder krachtig waardoor je minder kolft dan bij krachtigere kolven zoals die van avent of medela. (of een handkolf) Maar goed dat is natuurlijk wel persoonlijk.
Het klopt niet dat een krachtige kolf meer opbrengst zou hebben. Dat denken veel mensen (en ik in het begin ook) maar na hulp van een LK had ik meer opbrengst met korte lichte halen dan lange krachtige. En van het laatste kreeg ik nog kapotte tepels ook.