hallo dames.ik heb vandaag 2 testen van kruidvat gedaan en allebei licht roze streepje binnen 3 min.zit wel 6 dagen voor nod. is dit vals positief? ik zal de fotos erop zetten.in negatief en normaal. bedankt voor jullie reacties alvast. xxx
Ik zie ook een heel licht streepje, zou rustig afwachten en over 2 dagen nog een test doen. (als je langer kunt wachten kun je op je nod een test doen)
Ja, ik zie wel een streepje! Ik zou zeggen zwanger, maar blijft lastig aangezien het nog zo licht is. Vorig jaar aug. had ik ook zo'n lichte test, en dat draaide helaas uit op een MK Toen ik afgelopen maart positief teste was hij ook zo licht en inmiddels wel weer bijna 28 weken zwanger! Test over 2 dagen nog eens, dan moet hij donkerder zijn.
Idd, ik zie ook een heel licht streepje! Maar je bent nog wel erg vroeg met testen, 6 dagen voor NOD. Misschien over een paar dagen nog eens proberen. Het streepje zou dan donkerder moeten worden... Spannend!
Dit streepje is wel heel licht, maar er staat wel degelijk een streepje! Het is alleen wel nog héél vroeg, dus er kan nog van alles gebeuren. KV 2voor5 is behoorlijk gevoelig en toont echt geen streepje als er echt niets is. Vorige maand had ik een donkerder streepje (2dagen na NOD) en dat ging toch nog mis. Nog even geduldig zijn!
Zo´n streepje had ik gister ook, maar op de test van vandaag was er niks te zien.. Ik hoop dat jij meer geluk hebt!
Het is geen vals streepje hoor. Hoop dat het goed doorzet voor je en dat hij donkerder gaat worden. Maar het kan net zo goed ook niet doorzetten. Afwachten dus.
ik zeg zwanger. heb nog nooit zon streep gehad met kruidvat 2v5. en hij is ook even breed. alvast voorzichtig gefeliciteerd
dank jullie wel dames.het blijft spannend idd hihihi.ik zal over paar dagen weer testenhopelijk wordt het duidelijker.ik laat het jullie weten xxx
je bent er wel vroeg bij zeg 6dagen voor nod maar er staat een mooi streepje ik zou over 2 of 3 of 4 dagen weer testen dan zal die vast duidelijker zijn
Spannend meis! Het streepje is te zien, dus dat duidt op een zwangerschap. Je bent er idd vroeg bij, maar de test zal de komende dagen vast duidelijker worden! Voorzichtig gefeliciteerd!
ik zeg alvast gefeliciteerd!! Bij de vorige zwangerschap en deze begonnen de testen altijd zo en heb 1 mooie zoon en nu een dochter op komst!
ik zeg zwanger, licht streepje maar wat wil je 6 dagen voor nod. nu maar hopen dat het blijft plakken!
Je weet dat 6 dagen voor NOD testen niet slim is he?? Maar ik zie ook al een streepje hoor. Hopelijk heb je over een paar dagen een goede test in handen!
Streepje verschijnt alleen met voldoende hcg in je urine, dus dat is bij jiu iig het geval! Maar 6 dagen voor NOD is erg vroeg, dus nu hopen dat 't braaf blijft zitten!