Hallo dames, Ik ben vrij nieuw hier op het forum en soms nog een beetje dom en snap ik er niets van Dus ik dacht: ik plaats mijn vraag gewoon. Ik heb gisteren mijn eisprong gehad (dit had ik berekend en ik had ook steken rechts in mijn buik, dus ben er vrijwel zeker van). Vandaag schiet mijn temperatuur omhoog naar 37,7. Normaal is mijn temperatuur 36,8. Ik heb het niet bijgehouden, maar het viel me op dat mijn temperatuur nu zo hoog is. Wat betekent dit? Groetjes p.s. Respect voor jullie allemaal hoe jullie elkaar helpen en hoeveel jullie er vanaf weten!!
Hier een makkelijke uitleg over het tempen: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen Op de dag van je eisprong is je temp nog laag... na de eisprong stijgt je temp minimaal 0,2 gr.. daarna blijft je temp hoger dan voor de eisprong
Superbedankt!! Nu snap ik het Dus als mijn temp hoog blijft is het goed En de tempstijging nu is normaal. Toch? Haha.. lekker onzeker
Hallo, Nu heb ik ook een vraagje Wanneer moet je beginnen met tempen? Gelijk als je ongesteld wordt of later? Ik zit nu op cd 3 en ben er dus nog niet mee begonnen.. Bedankt alvast voor t antwoord
Je kunt op cd 1 beginnen, maar je kunt ook beginnen als je ongi bijna voorbij is... lekker doen waar je je prettig bij voelt
Adora is een goede expert op tempgebied!! Helemaal fijn ook dat je zo snel reageert!! Mijn temp is nog steeds hoog.. (37.7) dus ben benieuwd!!
Nadine, jammer dat je geen kaartje in je handtekening hebt staan waar ik mee kan spieken mooie hoge temp heb je Ik heb zelf een kaartje (gratis) aangemaakt op FF, helemaal handig.. FF geeft ook zelf de eisprong aan naar aanleiding van je temp Hier is de link: Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting * ik heb jullie in favorieten gezet, dan zie ik snel als hier gereageerd wordt (zo doe je het -> bij bovenste bericht, onderwerp tools -> abonneren op dit onderwerp -> abonnement toevoegen) je kunt zo meerdere favorieten aanmaken en als je op -> gebruikersinstellingen klikt, zie je gelijk waar gereageerd is.. Ik doe dit bij alle onderwerpen waar ik op gereageerd heb
Ik ga volgende maand wel een kaartje bij houden... Nu heb ik er nog niet echt een regelmaat in en start het halverwege... Ik zat vandaag op 37.5 dus wel iets gezakt.. Gisteren mega duizelig geweest en trillende benen.. Vandaag benen die van staal lijken, een soort spierpijn maar heb echt niets geks gedaan gisteren.. Ben heel beniewd of dat een teken is ofzo... Ik had inderdaad ook een abbo genomen op dit onderwerp! Bedankt voor de linken die je gestuurd hebt!
Hoi Nadine, spannend meis, je temp ziet er goed uit... maar hoeveel dagen na de eiprong zit je nu? Mijn temp is nooit zo hoog als ik zwanger ben, haha... kijk maar mijn kaartje Misschien is het handig om een banner in je handtekening te plaatsen, kan ik je in de gaten houden Gebruikersinstellingen -> handtekening wijzigen -> bbc-code plaatsen van een leuke site waar je de banner hebt gemaakt
Hoi Adora, Ik heb zondag mijn eisprong gehad, dus nu 4e dag na eisprong. Vanmiddag een zw test gedaan.. (ik heb mezelf niet in de hand) en negatief natuurlijk, kan natuurlijk ook helemaal niet. Maar ik deed deze test omdat een collega (met spiritueel vermogen) van mij ineens uit het niets zei: Jeetje wat zie je er goed uit, je straalt helemaal! 5 minuten later zegt een kind uit mijn klas (sta voor de klas): Juf, bent u zwanger?? Dus ik zei: Nee, hoezo? Hij: nou dat lijkt zo!! Dus toen ik uit mijn werk kwam kon ik het niet meer houden en test gedaan, maar daar is natuurlijk niets op te zien.. bedenk het me net pas dat dat raar zou zijn Volgens mijn kennis die ik hier vergaard heb zou mijn temp morgen dus omlaag moeten gaan ivm met innesteling.. Ga volgende maand temp kaartje bijhouden en zal dan ook banner aanmaken.. nu rapporten schrijven, want die moeten morgen mee.. Veel werk! Jij gefeliciteerd trouwens.. had ik helemaal niet gezegd nog.. Nou dit was weer een update Groetjes!!
ik ga even inbreken hoor (wil er niet speciaal ene topic voor openen) maar na mijn ei is mn temp 36,9...is dit wel zo hoog? heeft iemand dit ook welleens als verhoging? het lijkt me zo laag...alsof er niks gebeurt! (mn test zeg van wel hoor en voel het ook wel) iemand enig idee of dit wel goed is?
Hoihoi! Jammer dat niemand reageert.. zoals je misschien wel hebt begrepen ben ik nog blond wat betreft temp 36.9 zegt alleen niet zoveel als we niet weten hoe hoog je oorspronkelijke temp is voor je ei... Maar je mag over 2 dagen testen... ben benieuwd!!!
Even mijn update.. Mijn temp is vandaag gezakt naar de 36.8... dus bijna 1,0 eraf... ben benieuwd hoe het verder gaat!
nog steeds 36,9 normaal is die 36,4.... maar ben niet heel strikt ermee hoor JA 2 dagen ongeveer, mn cyclus veranderd nog welleens alleen de lf was elke ronde nog 12 morgen dus ongie dag ...
Misschien een innestelingsdip? Ik heb ook een dip gehad kijk maar eens in mijn kaartje. Vraagje hoe temp je? Rectaal elke ochtend voor het opstaan?