Oké ik dacht dus gisteren een positieve ovulatietest te hebben en we hebben dus geklust. Alleen nu doe ik er vandaag nog een en deZe knalt pas echt,dus gister was t dan nog niet zover denk ik dan nu achteraf. Is het dan de bedoeling vandaag weer? Of beter een dag wachten ?? Bedankt voor jullie hulp alvast.
Wat jullie zelf willen, gister zou voldoende moeten zijn en het dan morgen nog gezellig maken. Maar vanavond kan net zo goed. Succes!!
Dan kun je beter morgen nog een keer klussen. Al is het maar voor een optimale zaadkwaliteit. Als ik me niet vergis blijft sperma 48-72 uur leven dus zou dat moeten kunnen.
Wat voor jullie goed voelt. Om de dag is prima. Elke dag ook bij een normale spermakwaliteit. Eitje zal binnen 48u springen.
Ik zou ook zeker niet alleen gokken op gisteravond. Vandaag positief is ei binnen 1 a 2 dagen. Dus zou zeker vanavond of morgenavond nog even er voor gaan!
Ik zelf zou het gewoon vanavond nog een keer doen en misschien zelf morgen als ik daar zin in zou hebben. Beter te vroeg dan te laat. En beter te vaak dan te weinig... maar wel alleen als het voor jullie leuk is.