Hoi dames Ik zit ongeveer 4 dagen voor m'n menstruatie. Ik heb al 2 dagen licht roze bloed verlies bij het afvegen. Kwam ik met het opruimen een test tegen van de action. En ergens zei m'n gevoel doe hem maar. Der vanuit gaan dat hij negatief zou zijn. Komt er tot mijn schrik een tweede streep. Alleen ik vindt dat de controle streep raar is. Wie wilt er z'n mening over geven.
Ik zou deze als ongeldig beschouwen. Wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, maar ik zou even een nieuwe doen.
Ja moeilijk op de foto te krijgen maar het is een roze achtergrond met een duidelijk roze streep maar zoals ik nu dus lees is hij niet positief?
Ik zou ook even een nieuwe doen. Hij lijkt inderdaad op de foto niet goed doorgelopen, maar kan ook door de foto komen. Hopelijk ben je wel zwanger
Ik zou deze ook niet vertrouwen vanweze de extreem roze vlek. Ik zou hem dus ook niet laten doorlopen met water, maar een nieuwe doen. Als hij nu echt zo donker reageert op hcg, zal hij morgen zeker weer positief moeten geven.
Nou laatste dan ik ga morgen weer opnieuw testen ergens denk ik dat het gewoon een vals positieve is. Dus dat morgen niks zal zijn
Nou ben naar de drogist geweest en heb een test van testpoint gehaald. Ergens in de verte zie ik een streepje maar voor mijn gevoel dus gewoon negatief. Denk dat die van action toch gewoon vals is.
Dan is die echt vals geweest! Met zo'n bijna knalstreep op de action, zou elk andere test ook een duidelijke lijn moeten aangeven
Heb hem zelfs uit elkaar moeten halen maar je krijgt het niet of amper op de foto. Dus ik ga er vanuit dat dit gewoon hartstikke valse test was. Anders had deze volgens mij ook wat moeten doen..
Deze is dus vd etos?? 2 voor 5 euro ? Ik vind de strip al wat gelig en dat begint waar ongeveer de streep zou moeten komen, waardoor het lijkt alsof er een streep staat