Ik ben pas net 36 weken, maar ik zie nu al uit naar de bevalling. Ik wil mn lijf terug, ik wil mn baby leren kennen en ik wil gewoon weer lekker mn leven terug van voor ik een gestrande walvis werd . Mijn ideale bevaltermijn zou daarom vrij vroeg zijn, tussen de 37,5 en 38 weken. Helaas heb ik het natuurlijk niet voor het zeggen (en voor wat het waard is, zegt mn gut feeling dat deze dame rustig haar tijd zal nemen....) Wanneer zouden jullie willen bevallen als je het zelf mocht bepalen?
Ik begrijp je helemaal, we lopen bijna gelijk en ook ik heb wel zoiets als jij. Tuurlijk kunnen we het niet voorspellen en ook hier het gevoel dat het nog wel eens even kan gaan duren. Maar ik ben erg nieuwsgierig naar mn kindje en alles is klaar dus wat mij betreft. ..
Nou ik kan ook niet wachten, dus mag van mij met 38 weken komen hoor! Maar 'k probeer er toch maar rekening mee te houden dat 't ook 42 weken kan worden.
Ik vond hoe zwaar ook achteraf mijn 41+ spontane bevallingen het fijnste wat betreft termijn. En anders in ieder geval 40+. Leef zo naar die uitgerekende datum toe dat toen ik ervoor beviel er eigenlijk nauwelijks op gerekend had (ookal weet ik natuurlijk best dat je 3 weken ervoor en zo'n 2 weken erna kunt bevallen ).
Ik denk 39-40 weken maar ben nooit zover gekomen dus kan niet uit ervaring spreken 37.5 weken vond ik zelf ook nog wel vroeg ook al was het een stuk langere termijn dan mijn eerste bevalling. Was er nog niet klaar mee en mijn dochter was een tijd behoorlijk geel, bijna tegen opname aan. Denk dat dat stuk beter zou zijn gegaan als ze nog wat langer was blijven zitten
Ik zou het heerlijk vinden als ze rond de 41 weken kwam. N kwam te vroeg en heeft daardoor een maand in het ziekenhuis gelegen. En ondanks dat we een verhoogd risico hebben op herhaling duim ik dat ik tot de 41 ga! (En anders op z'n minst 37,5 week )
Ik zou het nu ook wel weer tussen 38 en 39 weken willen. Hou niet zo van wachten Gelukkig hebben alletwee mijn buikbaby's dat begrepen. Ik hoop dat nr3 het ook snapt
Hier mocht hij bij 37 weken eigenlijk al wel komen, maar helaas, het is nog steeds rustig. Hou er wel rekening mee dat het ook nog 3 weken kan duren, maar hoop stiekem wel dat hij ons niet al te lang meer laat wachten
Ik ben bevallen met 41 weken door een inleiding. Mijn ideale zou toch 38/39 weken geweest zijn. Ik kon nog alles maar de laatste weken schopte hij wel heel erg hard En toen ik bevallen was mistte ik mijn buik
Elke ochtend denk ik: kom vandaag maar! En elke avond denk ik: laat me vannacht maar lekker slapen Haha Toch hoop ik hem binnen 2 weken in mijn armen te mogen sluiten!
Mijn beste termijn was een week geleden, helaas. 3 dagen overtijd, maar rond de 40 weken is het wel mooi geweest!
100 weken (maar dan wel met een gemiddelde buik en niet de grote toeter op het einde) Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn. Mijn eerste kwam met 39 weken precies, wat ik totaal niet had verwacht!
Van mij had het nog wel even mogen duren. Ik vond het heerrrlijk veel te vroeg en overwachts bevallen voor mijn gevoel
Ik heb van begin af geroepen hoop met 42 weken te bevallen. Vind het zwanger zijn super op wat kwaaltjes na. Geniet erg van het leven in mijn buik. Maar sinds een paar dagen wordt het me erg zwaar. Kan geen stukken meer lopen. Lopen en opstaan doen me zeer, behoorlijk zeer zelfs dat ik nu wel iets heb dat de kleine mag komen.