Begint bevalling altijd met voorweeen-slijmprop-vruchtwater??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Maagd, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Bij mij begon het wel zo. 2 dagen voor de bevalling voorweeen/harde buiken (regelmatig), daarna de slijmprop en een paar uur later hoge vliesscheur.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb geen voorweeen gehad, die slijmprop verliest iedereen omdat het als een kurk voor je baarmoeder werkt, maar lang niet iedereen merkt het op. Tenminste, dat hoorde ik van de verloskundige.

Mijn bevalling begon met gebroken vliezen en direct een zware weeën storm van 16 uur lang

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb bij de eerste van het verlies van de slijmprop niks gemerkt. Ik kreeg gewoon om 6 uur 's ochtends weeën en 13 uur later was mijn dochter er. De gyn heeft de vliezen doorgeprikt op het moment dat haar hoofdje geboren werd, anders was ze in de vliezen geboren.

Nu wel veel voorweeën, maar die doen niet echt iets heb ik het idee.

4. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    Geen slijmprop gezien, geen voorweeën gehad en geen vliezen gebroken. Denk dat dit echt bij iedereen verschillend is. Je kunt er niks van zeggen, maar als het echt begint, dan weet je het wel.

Dat zeggen natuurlijk wel meer mensen, maar het is echt zo :)

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb nooit voorweeen gehad. Bij de oudste begon het met weeën en is mijn vruchtwater door de vk gebroken.
    Bij de jongste had ik gebroken vliezen en meteen goede weeën.

Deel Deze Pagina