Ohja, zuivel: kben altijd al een melkmonster geweest, elke maaltijd (mits geen yoghurt ) gaat gepaard met een beker melk bij mij haha
Ik eet ongeveer net zo veel als normaal, misschien iets minder avondeten, dat smaakt me niet zo, maar weer wat meer crackertjes enzo, tegen de misselijkheid. Ik merk ook dat ik echt regelmatig moet eten, anders word ik helemaal rillerig Ik heb vandaag wat dingen geregeld, aanmelden bij kraamzorg, verzekering gebeld, alvast ingeschreven voor kinderopvang etc. Nu voel ik me alleen ineens weer wat meer onzeker, alsof ik denk dat het nu juist mis zal gaan omdat ik dingen heb geregeld (onzin, I know, maar ja..) Probeer mezelf maar aan te praten dat het regelen van dingen daarop echt geen invloed heeft Nog wat leuks: ik kan toch al eerder een echo krijgen! Met 8wk ipv 10wk, omdat ik mee ga doen aan een wetenschappelijk onderzoek! Krijg dan elke week t/m 12wk een echo, dat is wel echt heel leuk!
Ik heb t totaal niet gehad! Ik kon alles ruiken eten en drinken.... Helaas ging er dat af rond de 20 weken.... T kan ook andersom dus!
Emilia, dat is leuk zoveel echo's!! K hopelijk vandaag de eerste, dan horen hoe ver ik écht ben... Spannend
Ooohhh gefeliciteerd Dit komt oh zo bekend voor. Ik geef niet over maar ben vies en misselijk van bijna alles !!! ben nu 9 weken en sinds 2 dagen is het iets minder. Het meest gehate: Broccoli Het meest geliefde: crackers Mijn man begrijpt het niet, het is voor ons beide de eerste keer. Ik vermoed dat hij denkt dat ik overdrijf maar ik kan echt bijna geen eten zien. Het enige wat ik de laatste 3 weken kon eten was mcdonalds en pizza!!! altijd lekker maar het was echt ook het enige!! dat vond ik niet leuk, omdat het zo ongezond is en het voelt gewoon niet goed. Ben ook heeeel erg veel aangekomen doordat ik constant slaap en niet meer fiets ( ZO MOE! ) en het regent de hele week dus dat is ook een reden en de fiets is kapot dusvoldoende redenen om niet te fietsen. Maar week 9 en zo veel aangekomen door junkfood ( eet ook groenten ) en ik denk voornamelijkj te veel slaap en te weinig beweging. Heel het bedrijf waar ik werk denkt dat ik zwanger ben... ik had niet verwacht dat ze het zo vroeg zouden zien! Ik ontken echter nog steeds... Het gaat gelukkig nu wel wat beter!! Hoop dat het zo blijft.. Veel succes jullie meiden en hoop dat jullie niet hoeven te kotsen want dat is zooooo hatelijk!
Ojeeee, dat is fijn om te weten zeg, dat boter en melk ook al zo sterk kunnen ruiken als je zwanger bent! Heb wel gehoord dat vlees braden en koffie zo'n invloed hebben op je reukorgaan, maar melk?? Ik ben (voor zover ik weet) nog niet zwanger, en het zou ook de 1e worden. Maar van die melk, hoop dat ik er geen last van ga krijgen zeg...we hebben namelijk een melkveebedrijf en wie voert 2x per dag de kalveren en loopt regelmatig in de melkstal?? juist, ik dus!...zie me al staan, kokhalzend boven die emmers melk voor die kalfjes, haha! om nog maar te zwijgen over de melk van onze eigen koeien die wij drinken, elke dag vers uit de tank komt en eerst gekookt moet worden..."Schat...doe jij het maar even!!" haha!