waneer naar de verloskundige

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

misshcien een stomme vraag vooral omdat ik al eens zwanger ben geweest maar ik weet niet meer met hoeveel weken je moest bellen en waneer dan de eerste afspraak is weet iemand van jullie dat

2. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Gemke, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat weet jij het al vroeg! :eek:
    Volgens mij mag je meteen wel bellen voor een afspraak, die dan rond de 12e week zal plaatsvinden (dacht ik). ;)

3. nathalie26

17 okt 2006
    30
    0
    0
    dordrecht
    gefeliciteerd, het is geen stomme vraag hor, ben nu van de 2e zwanger en nog heb ik steeds vraagjes, maar als je zo rond 8 of 9 weken ben dan kan je bellen naar de verloskundige om een afspraak te maken

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik was geloof ik 13 weken dat ik me intake had dit ivm eerst 2x bij de gyn geweest. de vk vond dit wel wat laat. dus ik zou gewoon bellen en dan hoor je het allemaal vanzelf.

5. Niet meer actief

bij mijn dochter had ik de eerste afspraak volgens mij met 7 weken en dan met 12 weken de eerste ech geloof ik maar ik ben die kaart kwijt zit ergens in een fotoboek maar ga maar eens zoeken hier op zzolder pfff moet ik ngo allemaal doen weet je ik ga morgen gewoon bellen naar mijn huisarts ik weet niet eens of hier wel een vk zit in dit kleine dorpje misschien is het nog zo uderwets dat dde huisarts het doet ofzo

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Tegenwoordig wordt het intake gesprek rond de 8e week gehouden, dus gewoon zo snel mogelijk bellen voor een afspraak!

7. Niet meer actief

zie je ja dat dacht ik welik ga morgen gelijk effe rondbellen bedankt

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik heb gebeld toen ik zo'n 5 of 6 weken was en mijn eerste gesprek was in mijn 9e week en in week 11 kreeg ik al de eerste echo om de uitgerekende datum vast te stellen.

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb gebeld toen ik 6 weken was (toen wist ik het zelf net 3 dagen). Ik heb donderdag de intake, dan ben ik dus 7 weken. 18 December heb ik de eerste echo, dan ben ik ongeveer 9 en een halve week. (volgens mijn berekening dus)

Groetjes Miep

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oeps, donderdag heb ik de intake, dan ben ik dus 8 weken i.p.v. 7.

Deel Deze Pagina