Hoi daar, ik ben op zoek naar een website waar ze leuke feestelijke jurkjes verkopen, nieuw of mooi 2de hands, of een site waar je er eentje kunt laten maken naar je eigen wensen (wat betreft stofjes etc.) ik houd van vrolijke jurkjes met bijv. polkadots, bloemen etc. Heb er al 1 gevonden, zij gaat een jurkje voor me maken met dat gave babusjkastofje!!! en op MP zag ik ook leuke jurkjes in een retrostofje! Maar ik zou bijv. ook best eentje willen met een stofje met lieveheersbeestjes bijvoorbeeld. groetjes!
Neem eens een kijkje bij lieflafje.nl Deze mevrouw kan alles naar wens aanpassen en maken. Ik heb er de verjaardagsjurk van mijn dochter laten maken
ik heb een jurkje laten maken door een vrouw in friesland.. Martha.. misschien vindt je het wat... het zijn leuke jurkjes en ze heeft ze snel klaar... ze vraagt zo'n 15 euro voor een jurkje.. hier is de link: Marktplaats.nl > Uniek nieuw retro jurkje( Martha),maat74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Ik heb dit jurkje gekocht voor Valerie haar eerste verjaardag. Ik heb hem besteld bij American Girl Boutique - Bonnie Jean Ze hebben daar verschillende soorten jurkjes...sommige erg popperig, maar er zitten ook hele leuk tussen.
ow super! Dit jaar ga ik écht een jurkje bestellen hier . Vorig jaar heb ik de feestjurkjes laten hangen en achteraf wat spijt gehad, dus nu ga ik gelijk bestellen.. alleen zo moeilijk kiezen welke maat... h en m valt niet zo heel groot of wel?
inderdaad érg leuke jurkjes ook zeg! Ik vind ze net wat te duur voor 1x dragen , maar ik kan me voorstellen dat als je iets meer uit wil geven dat hier zéker wat tussen zit!
Ik had een leuk model gezien helaas echt alleen voor de kerst maar misschien kan die mevrouw van lief lafje op basis van dat model eentje maken in een neutralere stof
Leuke site hé. Inderdaad draag je zulke jurkjes vaak maar 1 dag. Maar mijn dochter krijgt het jurkje aan op haar verjaardag, met kerst en met oud en nieuw. Heeft ze hem in iedergeval 3x gedragen.
hoe valt de kleding van deze site uit? zie dat het jurkje van je dochtertje alleen van maat 92 is ? 1 jaar en maat 92 ?? heb je misschien een foto ervan ?? wel erg leuk !!