nuby lepeltjes zien er niet uit!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grietje, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    wie heeft de gouden tip om mijn nuby lepeltjes weer schoon te krijgen? uitkoken wil niet, dan trekken ze krom. ze zien er echt niet uit, helemaal oranje van de wortels en groen van de bonen.

2. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Mijn lepeltjes het zelfde,
    klinkt stom, na een paar keer afwassen zijn ze weer als ze waren!

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier hetzelfde het ziet er niet uit, maar goed ze zijn wel schoon. De gouden tip heb ik niet voor je

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    zo jullie zijn snel!
    ik vind het gewoon zo ranzig staan, zeker als ik ergens anders het lepeltje moet gebruiken. ik heb maar van die stomme goedkope plastic dingen gekocht, maar is toch zonde!

ik heb de lepeltjes 3 dagen in de vaatwasser laten zitten, dus elke dag mee laten draaien, maar helaas zonder resultaat!

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik was ze na iedere eetbeurt af, gaat mee in de vaatwasser helaas zonder resultaat. Ik heb ook een eenvoudig plastic lepeltje, van ik dacht Difrax, daar eet ze zelfs beter mee. Ik heb die van Nuby gelukkig gratis van felicitas gekregen haha

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook allerlei tinten oranje! Groen heb ik nog niet gezien. Ziet er niet uit, maar ach jammer dan. Ik wist dat ze schoon zijn en volgens mij iedereen weet dat die lepels verkleuren door worteltjes. Weer schoon heb ik ze nooit gekregen. Had er ook een paar van Nutricia en die verkleuren niet.Maar die van nuby zijn het fijnst.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik stoom zeg maar de fles en spenen van emma en nu ook de lepels voor het fruit. ik had een keer een kolfapparaat gekocht en daar kreeg ik van die zakjes bij on de boel te steriliseren. Nu doen we het daar in. weet niet of je de vlekken eraf krijgt maar misschien een tip om te stomen? (dat gebeurd in die zak)

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hier ook, vind het ook ranzig... Gaan hier in de vaatwasser, maakt geen verschil. Ik gebruik trouwens liever de lepels van Friso... Maar waar ik die nou kan kopen weet ik niet, kan er niets over vinden op google. Heb ze gekregen op de jonge gezinnenbeurs, ideaal!

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebruikte er standaard 1 voor de worteltjes toen ik er na 1 keer achter kwam dat die meteen verkleurde haha.
    Ziet er inderdaad niet uit als je zo'n lepel ergens mee naar toe neemt wanneer je bij iemand gaat eten hihi.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    FF in heet water met soda zetten?

(natuurlijk wel effe gewoon afwassen erna)

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    goh, ik ben dus zeker niet de enige met dit probleem. de gouden oplossing is denk ik de afvalbak! toch achterlijk van de fabrikant dat ze over zoiets niet nadenken:(

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    #12 Jacky78, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Ik heb weleens gehoord dat je ze eerst even zou moeten afspoelen onder de koude kraan en ze daarna pas moet afwassen met warm water (of in de vaatwasser natuurlijk).
    Het zou zo moeten zijn dat het koude water voorkomt dat de lepel (of eigenlijk elk plastic voorwerp) de kleurstof opneemt.
    Dit zou ook moeten werken met bv bakjes met pasta-tomatensaus.

maarja denk niet dat dit dus gaat helpen tegen 'oude' problemen. dit zul je waarschijnlijk vanaf het begin af aan moeten doen met zo'n lepeltje (om het te voorkomen dus!)

Ik lees het wel als iemand het geprobeerd heeft....
    Ben benieuwd!

13. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ook en voor tomaatgerechten ook :)

Deel Deze Pagina