Hoi Mama's , Bij mijn oudste begon de bevalling s'nachts , althans de weeen begonnen om 01:30 na een wc bezoekje. Ze zeggen dat de baarmoeder s'nachts het meest prikkelbaar is. Ik vraag me af of dat ook zo is , dus kom maar op met jullie ervaringen!
Bij mij begonnen de voorweeen om een uur of half 1 s'nachts en de echt weeen kwamen rond half 7 in de ochtend.
Bij de eerste begon het rond 2 uur 's nachts en waren het regelmatige weeën rond 06:00 uur. Nu al ruim 40 weken zwanger en elke avond denken we 'zou het?? Vannacht?'
Eerste 2.00 uur snachts Tweede 8.00 uur smorgens Derde 1.30 uur snachts Dus hier klopt het wel dat snachts vaker alles behint
De eerste keer wakker geworden met gebroken vliezen, weeën begonnen pas rond 23.00 (5.45 bevallen). En de tweede keer in de ochtend met krampjes wakker geworden, rond 10.00 (16.05 bevallen). Dus beide keren heel anders
De eerste weeën begonnen rond 20.00 maar die waren nog erg onregelmatig. 's Nachts kreeg ik wel regelmatig weeën maar dan elke 6 minuten ong.
De eerste keer gestript laat in de middag en wel met resultaat maar dus niet spontaan begonnen. De tweede nergens last van gehad, hele zondag leuke dag gehad en mezelf nog afgevraagd hoelang hij nog op zich zou laten wachten. Ik lig die avond een half uur op bed en hoppa, daar beginnen de weeen langzaamaan te komen. Om half 7 heb ik onze zoon in mijn armen...
Vliezen braken rond 21.00 uur, hele nacht door weeën gehad, 1.00 uur 2cm ontsluiting, rond 6.00 uur 4cm ontsluiting..en na het ritje naar het ziekenhuis toe 9cm ontsluiting en mocht ik geen pijnstilling meer en al bijna persen
1e keer spontaan vliezen gebroken om 5.30 en meteen daarna weeën. 2e keer begonnen de weeën om 2u maar dacht eerst dat het buikkrampen oid waren haha, pas om 3.30 bedacht ik me dat het misschien wel weeën waren
Begin van de nacht gerommel, vanaf 6.00 uur echt regelmatig en 11.15 zoon geboren. Dus idd 's nachts. Ik ging ook elke avond naar bed met idee: zou het vanacht gebeuren.
Bij de eerste begon het om 22:00 en bevallen om 17:28 bij de 2de begon het om 04:00 en bevallen om 17:16