Begonnen 1e IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Linnieke, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Heey meiden,

Na 2 jaar wachten, zijn wij sinds vorige week vrijdag begonnen met hormonen slikken onze 1e IUI poging. Morgenochtend heb ik de eerste echo om te kijken of er een eitje gegroeid is.. Vind het allemaal zo spannend!
    Ik vraag me eigenlijk wel af waarom ik meteen aan de hormonen begonnen ben, hadden jullie dit ook? Aangezien er uit alle onderzoeken is gekomen dat eigenlijk bij beiden alles goed is. Natuurlijk had ik dit aan de gyn. moeten vragen, maar ja.. ben ik vergeten want er kwam zo veel over me heen.. Dus nu vraag ik me inderdaad af of jullie ook meteen aan de clomid gingen, en hoeveel eitjes er zijn gerijpt waren..

Ben benieuwd... Heb zelfs een beetje zenuwen voor morgen.. Whaah...

Groetjes,

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hoi Linnieke,

Spannend dat je mag beginnen. Ik vond het een heel fijn idee dat vanaf dat moment mijn kansen echt omhoog zouden gaan en uiteindelijk bleek iui bij ons ook echt te helpen.
    Maak je geen zorgen over die hormonen, in ons zh laten vrouwen standaard hormonen gebruiken als er niets gevonden is (dito bij mij) gewoon omdat uit onderzoek is gebleken dat de kansen met hormonen nog net iets groter zijn. De enige situatie waarin ze geen hormonen gebruiken is wanneer het duidelijk is dat het probleem bij de man ligt.

Veel succes morgen. Hopelijk heb je 1 of 2 mooie eitjes :D!!

Share This Page