Hier hetzelfde, rommelt al een paar weken een beetje, maar sinds een dag of drie vaak menstruatie achtige krampen en zeurderig gevoel in onderbuik. Sinds gistermiddag ook steeds een beetje misselijk. Krampen zetten alleen niet door en worden ook niet erger, dus het blijft bij voorwerk denk ik. Ik heb wel veel afscheiding merk ik, en blijf maar naar het toilet lopen moet echt zo vaak plassen! Af en toe denk ik een raar geurtje op te merken, maar dat ebt ook meteen weer weg, dat zal mijn verbeelding wel zijn
Het is hier weer 'rustig'... Volgens een boel mensen was het een typische valse start! Ik ben wel blij dat ik even heb kunnen oefenen met weeen hoor! en we hebben in no-time een boel afgemaakt! (van kasten, tot wiegje, tot geboortekaartjes hihi) Dus nu zijn we er 100% klaar voor! (en dat merkten we... we zijn ineens zo relaxt dat we beide vandaag tot kwart voor 1 hebben uitgeslapen!!)
Ik heb 2 weken weeën gehad tussen de 3 en 7 min.. ben ook ingeleid... ook wegens zw. vergif. Wil je niet ontmoedigen hoor..