ruimer na bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door brusje, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik vraag mij af of je na 1 of meerdere bevallingen ruimer wordt van onder dat sex misschien niet meer zo fijn is als daarvoor.
    Zeg maar dat het dan te ruim is ofzo.

2. fafje

fafje Niet meer actief

nou dat dacht ik dus...maar toen we het weer voor het eerst deden, voelde het juist strakker aan...en volgens manlief juist heeel normaal...alsof er niets wa sgebeurd ;)

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    bij de eerste was het ook wel goed, en bij de tweede volgens mij ook wel, maar heb er nu drie
    en als het aan mijn partner ligt komen er nog wel 2
    dus enigzins bezorgt hier

4. fafje

fafje Niet meer actief

haha vraag je toch of ze je wat strakker willen hechten :p

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    whahahaha grappig, maar zo werkt dat niet.
    hoe zit het met tampons? zakken die dan naar beneden als je ruimer bent?

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb 4 kindjes gekregen.. en ben er niet ruimer door geworden.. moet zeggen dat ik wel mijn spieren train down under :)

7. Bri

Bri Niet meer actief

bekkenbodemspieren oefenen! dan hoeft er niks aan de hand te zijn, ook niet na meerdere bevallingen.
    heb zelf niet het gevoel dat ik ruimer ben geworden, al voelde het de eerste maanden na de bevalling wel 'anders'.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb 2 kids en ben echt niet ruimer geworden hoor :). mijn bekkenbodem is ook erg sterk moet ik zeggen. van tampons heb ik nog steeds normaal en mini en blijven echt nog goed zitten hoor :) ben er nog nooit een verloren haha. mijn vriend klaagt at ik wat te strak ben dus misschien dat het niet eens zo slecht zou zijn als het wat losser zou zijn geworden.

moet wel zeggen dat ik in het begin wel z'n gevoel had bij de 1e paar keer sex. alsof het een grote kijkdoos was . we hadden al wel vrij snel sex (denk 2wk na bevalling) maar het is allemaal goed gekomen

9. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hier 1 kindje maar niet ruimer geworden eerder strakker...
    (zegt manlief ook dus) hahaha

Deel Deze Pagina