begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi hoi,

had vandaag de crematie van mijn oma, was erg verdrietig bleh.

zina op jouw aanraden ben ik nog even naar de wibra gereden heb wat maillotjes, 4 slaapzakken en een berg sokken voor mijn dochter gekocht.
    Maar eeh... ga je echt al van alles voor de baby kopen? Geloof me je smaak veranderd echt als die kleine er eenmaal is en je hebt nog zoooow lang om alles te kopen. In die 9 maanden komen er nog veel meer leuke aanbiedingen voorbij hoor! (1 keer in de zoveel tijd bij de wibra en 2 keer per jaar bij de prenatal bijvoorbeeld). Je moet het natuurlijk zelf weten... maar waarschijnlijk wil je straks weer alles anders ;)

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany

hihi zal zondag wel een paar fototjes plaatsen of een link sturen..

je kan toch ook leuke fotos met kleren aan , brademarie:)

3. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    aaawh wat lief ! nog gefeliciteerd met je verjaardag

4. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

haha cici86 ben morgen pas jarig maar alvast bedankt

ben weer aan het werk dus klets me er maar lekker door heen

5. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    @ Trotste mama, alvast gefeliciteerd!

@ Peetjuh, en alweer opnieuw getest? Ik was ook eigenwijs en heb alvast getest. Helaas negatief (wat er wel inzat natuurlijk). Gisteravond wat bloedverlies dus ik dacht daar is mijn ongi maar nu zet het nog niet door.. Vaag lijf. als dit mijn ongi is is mijn cyclus in ieder geval nu nog maar 36 dagen wat wel fijner is dan 44. We shall see.

@ Debby, sterkte met het verlies van je oma.

@Cici, wat gaaf dat bellypainten. heb je ook iemand die jouw buik dan gaat doen?

@Zina, hoe bevalt het oefenen? :)

@ all, gelukkig heb ik nooit gerookt. lijkt me zo ontzettend moeilijk om dan te moeten stoppen! Manlief rookt wel maar gelukkig niet erg veel en niet thuis.

Volgens mij heb ik nu zo'n beetje overal op gereageerd. Sorry als ik iemand ben vergeten. Mocht ik jullie vandaag niet spreken dan alvast een fijne dag!

groetjes

6. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hihi

ik heb ook getest wou manlief hebben helaas negatief
    nu heb ik geen testen meer in huis dus kan ook niet meer de drang hebben om te testen

ga zo even pauze houden dus tot straks

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nee ik heb nog niet weer getest en ik wacht nu echt tot maandag ;) Nog 2 nachtjes slapen pfff... Gistermiddag d8 ik ook ongi te worden, had buikkramp, lage rugpijn en spierpijn in mijn bovenbenen, naar nu alles weer weg en nog geenongi te zien :D... Normaal krijg ik ook allemaal pukkeltjes als ik ongi moet worden en daar heb ik ook geen last van dusss.....

8. Zina

Zina Niet meer actief

@ futuresound: ja het oefenen gaat goed!
    Het is wel even wennen, met luiers enzo, en pakjes die niet goed aanwillen.

@ debby: ja dat hoor ik wel vaker, maar voor mij is het gewoon belangrijk dat ik alles al klaar heb van ten voren. Of me smaak nou verandert? het zou kunnen, maar ik heb hele vrolijke kleertjes gekocht, die blijven altijd wel leuk. En daarnaast is me vriend dan natuurlijk niet zwanger! En die vind het ook geweldig om alvast kleertjes uit te zoeken!

Zo hebben ze nu bij de hema een opruimactie van 2=1,
    dus dan heb je soms voor 1 euro 2 kleertjes!
    Nou als er dan hele leuke dingen tussen zitten laat ik die niet liggen!
    Ik kan ze desnoods nog wer verkopen of weggeven!

9. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    @ trotse mama: Alvast gefeliciteerd en nog heel veel jaren erbij 8)

@ all: ik rook wel maar ben al wel weer geminderd, rook nu tussen de 5 en 10 per dag en al sik een posi test heb wil ik max 5 per roken..
    Voel me vandaag gelukkig een stuk beter, dus kan weer lekker meekletsen vandaag...

10. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Dat is een goed teken. Nu je het zegt bij mij ook nog geen pukkeltjes.... Oh wat zou het toch leuk zijn! Maar na dat bloedverlies van gisteren (wel echt minimaal) heb ik de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven. Nou we zien het wel....

11. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Ja dat lijkt mij ook wel wennen. Ik voel dat ik altijd ontzettend sta te klungelen als ik ziets moet doen bij de babys van vriendinnen. :)

Ik vind het wel gaaf dat je die kleertjes vast koopt. Ik zou het het liefste ook doen maar durf dat niet aan. Maar je hebt gelijk; het zijn wel koopjes!

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja ik hoop ook dat het een goed teken is :D Kan niet wachten tot maandag pfff, de dagen gaan zo langzaam... Heb trouwens wel vaker gehoord dat vrouwen een bloeding kregen maar toch zwanger waren, omdat je zegt dat het nu weer over is :(...
    Ik zal voor je duimen 8)

13. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0

14. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Thank you! Ik ook voor jou natuurlijk!

15. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou maar hopen dat hard duimen werkt he haha :D Ik heb nog 4 testen thuis, dus hier is de testdrang best groot moet ik zeggen hahaha, misschien kan ik me ook wel niet inhouden en probeer ik het gewoon morgen weer.. Het is zo apart, ik heb niet echt zwangerschapskwalen ofzo... maar mijn ongi komt er ook nog niet aan volgens mij...

16. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend??
    Ik ga vandaag een morgen maar eens puin ruimen hier van de afgelopen dagen dat ik ziek was pfff, heb ook werkelijk alles laten liggen haha...Voor de rest nog niks in de planning, mannetje is nog werken en komt vanaaf pas thuis.

17. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    zo pauze er weer opzitten ging beetje te laat:p

ik ben blij dat ze op zijn ik werd er gek van en nog gekker dat mijn ongi niet komt word er zo onzeker van terwijl ik weet dat het vrij normaal is
    maar heb nu 2 nieuwe kindjes mijn parkietjes hihi
    weet iemand nog leuke namen het zijn een mannetje en vrouwtje

@zina echt super leuk he kleertjes uitzoeken heb je in het hema foldertje die gestreepte pakjes gezien echt super
    geniet maar lekker van baby koopjes shoppen hihi

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou ik word er ook gek van dat die testen hier liggen hoor... Heb dr ook al 2 gedaan haha... Maar ga nu echt wachten tot maandag dan zit ik op dag 28 en normaal heb ik nooit zo'n "lange" cyclus. Meestal zit ik rond 25 dagen... Maar ik durf niet morgen alweer te testen, ben bang dat ik weer een negatieve test krijg...

19. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Als ik morgenochtend nog niet ongi ben dan ga ik weer testen denk ik.
    Wel een goed teken toch dat je nu dan al over je normale cyclus heen bent...

20. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ja ik hoop idd dat dat een goed teken is, heb ook meer honger als normaal... Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar mijn verstand weet ook dat de kans heeeel klein is.. best vervelend

Deel Deze Pagina