hoi meiden sorry heb ff geen tijd om te reageren op iedereen... heb heel druk weekend ehad, gister van 10.30 tot 23.00 visite gehad nog van verjaardag vriend vandaag ook weer verjaardag gehad valentijn is wat ziekjes maarrrrrrrrrrrr morgen eindelijk naar de vk !!!!!!!!!! duik mn bed in ben erg moe jullie horen t morgen! doei doei
Dat lijkt mij dan ook beter ja. Sommige mensen gaan zoveel makkelijker door het leven dan anderen. Ik zelf heb echt niets te klagen bijvoorbeeld. Ben blij om te horen dat je je zware dip weer een beetj te boven bent. Doe rustig aan.
Nou idd, ik kan idd wel zeggen dat ik het niet altijd heel erg makkelijk heb gehad... als ik mijn verhaal helemaal moet neerzetten hier ben ik morgen nog aan het typen... Het is de kunst om dingen positief te blijven bekijken, maar soms lukt dat gewoon ff niet meer... Ik weet wel dat als je iets overkomt dat je er altijd sterker uitkomt...
ja ik zal wel moeten... heb hier een klein meidje rondlopen die me hard nodig heeft... Niemand heeft er iets aan als ik instort en ik heb natuurlijk vaker last van dieptepunten dus meestal trek ik mezelf er ook wel weer uit... erover praten is iig heel erg belangrijk voor me.. als ik niemadn zou hebben om mee te praten dan kun je me opsluiten..
Dat vind ik heel erg fijn dankjewel! Ga hier niet te veel in details, er lezen hier ook meerdere mensen die ik ken en sommigen daarvan weten alles of ik wil niet dat die mensen alles weten want die hebben er niks mee te maken wat er hier allemaal gebeurt enzo ...
Ik ga ook naar bed Peetjuh. Ik ben een week vrij geweest en heb onwijs uitgeslapen maar nu gaat mijn wekker weer om 6uur. Als dat maar goed komt. Weltruste en tot snel.
jaaaaaaa zie het ook !!! probeer eens een kruidvat 2 voor 5 testje die doen het nog iets beter dan die. heb je veel geklust deze keer zina?
goedemorgen! nou over een half uurtje gaan we naar de vk toe..spannend! heb vannacht gedroomd datalles goed zat.. jullie horen het straks! ps zina ik heb de streep ook gezien hoor! peetjuh voor zover je het kan en wil kan je je hart gewoon luchten hier hoor! tot straks!
gm dames hier minder nieuws ongi heeft doorgezet dus op naar ronde 3 pff had best goede hoop maar niet dus kan wel janken!!!!! @anne veel plezier en succes bij vk @ peetje ik ben ook een luisterend oor als je kan en wil