Goeiemorgen lady's, Wat een lieve reacties! Vind het fijn dat ik hier ook mijn hart kan luchten haha... @anne: Nogmaals heel veel plezier!! Ben heel erg benieuwd! @tm: Wat balen meis, heel veel succes voor de volgende ronde. @zina: Heb je alweer getest??
@anne ben je al terug van je echo??? @tm sterkte meid, het is nooit leuk als je ongie doorkomt. Ik heb ook een baalmaand hoor meid!
nou we hebben een goede echo gehad! we hebben hartaktie gezien, 2 beentjes, 2 armpjes en navelstreng kortom ze heeft alles gezien wat ze wilde zien ze heeft 3 metingen gedaan en het klopte precies 9w en 6d zwanger! we hebben 2 foto's meegekregen ben zoooooooooooooooooooo blij!
dames donderdag mag ik weer fijn naar zh weer niersteen aanval gehad ze gaan er nu maar wat aan doen voor er een spruitje in mij groeit hopenlijk gaan ze eindelijk opereren ben ik er weer even vanaf!!!!
Ik zal voor je duimen meis, is idd niet fijn die aanvallen... Vriendin van mij heeft er ook veel last van gehad en na de operatie heeft ze geen last meer gehad... Nou ik ga maar eens weer aan de poets hier... Mijn hele huis staat op de kop hahaha..
ja vast wel. Normaal twijfel ik niet zo en ik ben 2 keer zwanger geweest (ik heb een keer mijn zwangerschap af laten breken) en ik raak heus wel nog een keer zwanger, maar moet zeggen dat ik aardig moedeloos wordt van die lange cycli. Dat is meestal geen goed teken. Ik heb me nu al voorgenomen dat als ik na de zomer niet zwanger ben dat ik naar de dokter ga. Dan geven ze me maar hormonen. Erg he dat ik daar over nadenk?
hallo meiden, ik ben een aantal weken hier niet meer geweest ivm familieomstandigheden. Ben nu tussen de bedrijven door aan het teruglezen, maar tis wel erg veel. Ik zie wel dat ik veel gemist heb , en ik lees zowel positieve als minder positieve berichten. Een felicitatie voor de zwangeren onder ons, en voor hen die nog in spanning zitten -> sterkte en ik duim voor jullie. Gister ben ik helaas ongi geworden...degene die met mij weer een nieuwe ronde ingaan. Sterkte en we gaan er weer voor!!
heey meiden, Ik ben een tijdje niet meer hier op het forum geweest. Druk druk druk. Heb alles een beetje bij gelezen maar het is wel veel Ik was de vorige keer gewoon ongesteld geworden ondanks dat ik wel last had van sommige dingen. Maar die dingen zijn gewoon doorgezet en alleen maar erger geworden:O Ik heb ontzettend veel last van mijn borsten: Gevoelig, grote tepels en aders er omheen. ook heb ik last van smorgen misselijk zijn en ik kan er niet tegen als andermans rook in mijn gezicht komt want daar word ik misselijk van terwijl ik zelf ook rook. Een beetje vreemd. Ook heb ik een heel erg opgezette onderbuik:O helemaal hard onderin. Nu heb ik vorige week een test gedaan van predictor en die gaf Heeeeel licht een streep je aan, dus ging ik vanmorgen zo'n vroege test van etos doen en die was weer negetief:s Ik snap er helemaal niks meer van:O maar ik heb wel gelezen dat een negatieve test na een licht positive test niet hoeft te betekenen dat je zeker niet zwanger bent maart dat de kans er dan nog wel is. Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt of weet iemand wat ik hiermee moet doen. Ik hopp dat jullie me kunnen helpen. Liefs Meisje
@trotsemama,bah wat lastig die nierstenen.hoop dat ze je er snel aan helpen. @lavendel,heel veel succes deze ronde. @meisje,hoop dat je toch nog pos test.en wel gek van die verschijnselen.
@anne, fijn dat alles er goed uitzag op de echo.speciaal weer om te zien he?nu voel je je vast nog echter zwanger.wat grappig dat je het precies goed hebt uitgerekend.ik zat er net 1 dag naast,met de meting die ze hebben gedaan.
meisje, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Zaterdag een positieve test (niet eens licht). ZOndag weer meerdere negatieve. Ik ga er voor nu van uit dat het mis is, wacht mijn ongie af
ja meisje ik vind het ook heel vreemd. Maar ik heb het geaccepteerd nu. En bij mij was het ook nog eens een week na mijn NOD... ach ja
ik ook ben nu ongi maar had ook licht streepje di avond!!!!!! zal best weer willen testen maar doe het maar niet zal vast niks te zien zijn