maar je hebt verder geen last van kwaaltjes? Dat zou helemaal top zijn. Zwanger en nog geen kwaaltjes
o wat weet jij dat goed zina... ik ga dit topic maar in de gaten houden voor aanbiedingen... zijn de rompers ook in de aanbieding bij de hema? Je moet het natuurlijk zelf weten hoor zina, ik bedoel er niks mee. Ik vond het zelf gewoon heel leuk om in 1 keer een hele berg dingen te kopen voor die kleine. Ik deed dat op zo een 20% kortingsdag bij de prenatal. Gewoon een grote kar en dan alles erin flikkeren wat je leuk/nuttig lijkt. Geweldig!
Goeiemorgen! Zooo weer fris en fruitig op de zaterdagochtend (oke nog net aan ochtend)... Het is weer weekend! heerlijk lekker samen vrij, dit keer dus even rustig aan. Zometeen even boodschappen doen en Vanmiddag lekker naar de kapper, vanavond een verjaardag elders in het land en morgenmiddag met de 2 families gezellig aan de koffie. hier nog geen ongi te bekennen en de buikpijn is ook weer weg, dus nog eventjes geduld, zouden ze dat ook per familiepot verkopen bij het kv? @futuresounds: ik heb ook wel vaker gehoord en gelezen over die korte bloedingen bij een zwangerschap... dus zolang het niet doorzet is er idd nog een kans hoor!spannend! ik ga even wat opruimen in huis en dan de gezellige supermarkt opzoeken, allemaal gestresste mensen bijelkaar, altijd big fun joepie!
Nee heb verder geen kwaaltjes behalve dat ik heel erg moe ben, maar dat ben ik meestal in de wintermaanden, heb erg last van winterdepressies .. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook helemaal nergens last van gehad, af en toe maagzuur en af en toe spierkramp, maar ben geen seconde misselijk geweest of iets . Mag hopen dat ik als ik nu weer zwanger zou zijn , net zo'n fijne zwangerschap mag hebben als de eerste keer. 2 weken voor mijn bevalling, was ik nog op de zomerfeesten hier tot diep in de nacht haha
o ik heb ff op de hema site gekeken... de rompers zijn idd in de aanbieding 7 voor 13 euro. En dat is niet duur. Ga straks denk ik nog wel ff de stad in...
en zina wat goed dat je de oefenbaby in huis hebt, heeft hij/zij ook een naam? en hoe ben je aan de pop gekomen? ik denk dat het voor jou ook beter is idd net wat je zelf aangeeft dat je gewoon wat kleine dingetjes beetje bij beetje al in huis haalt/ en jezelf zo alvast rustig aan voorbereid. Bij de andere dames en waaronder ik zelf ligt dat natuurlijk gewoon anders. De overgang is anders voor je veel te groot als je eenmaal zwanger bent. Dus volg gewoon je hart en geniet ervan!! en bedakt voor de tips! altijd leuk en handig!
Hoi Brademarie, een pot geduld van de kruidvat. Doe mij daar ook maar een paar van als je ze vindt. Bedankt voor je bemoedigende woorden. Mocht ik het wel worden laat ik het even weten.
he dames, ik ga ervandoor. Druk weekend voor de boeg. Allemaal gezellig familiebezoekjes, verjaardagen, schoonouders, jullie kennen het wel. Ik hoop tussendoor nog even te kunnen kletsen met jullie. Groetjes
hihi die is leuk ga ff neuzen doe het thuis even samen met me vriendje vind coco en mitsy wel leuk hihi
het is nu de 4e dag na mijn eisprong en heb sinds net een beetje roze afscheiding.. zou dit de innesteling zijn ?? kan dat de 4 e dag na de eisprong??