oh meissie jammer joh hoop voor je dat het blijft plakken zal voor je duimen en idd je bent nog jong genoeg komt wel goed meissie maar zal je wel gaan missen
hi allemaal wij zijn weer terug na een heerlijke vakantie, wat een fantastische reis hebben we gehad! maar dit is geen vakantie forum dus zal het hier niet allemaal gaan neerkladderen ik ben nog niet ongi geweest sinds mn laatse x op 23 jan.. jammer! Had een aantal ovu testen gedaan en telkens negatief en toen gingen we op vakantie dus de boel de boel gelaten bertreft de ovutesten. Maar ook geen ongi dus gehad en daarom vrijdag een zw test gedaan, helaas negatief. vandaag weer een zw test en ook ovu test gedaan en de zw test was negatief en de ovu test positief ik voelde van alles aan mn lijf, daarom alle 2 maar gedaan. Dus wel een mega lange cyclus, maar ja wel een ei nu vandaag of morgen, dus dat is in elk geval íéts... ik weet niet hoe het werkt maar heb als het goed is een foto vd test geupload.. graag jullie reactie!! hoe gaat het verders met iedereen? hetis zó veel om bij te lezen hihi dikke knuffel voor allemaal!
hoi brademarie! jij hebt idd vandaag of morgen je ei!! spannend, dus nog ff goed klussen!! ga vandaag ook nog ff testen, heb waarsch ook vandaag of morgen mijn ei. doe er wel ff een foto bij van mijn test. bij mij verder alles goed, dacht vorige maand zwanger te zijn door licht positieve test, maar werd toch ongi. toen heb ik besloten om wat minder op het forum te zijn, omdat ik er gek van werd. ben nu veel rustiger en af en toe nog te vinden hier. hier wordt nu in elk geval goed geklust en hopelijk werpt het dan eindelijk deze maand zijn vruchten af! dus goede vakantie gehad??
hoi hoi zina wat balen dat jullie misschien moeten stoppen met klussen! Ik hoop voor je dat het niet nodig zal zijn! Over er mee bezig zijn, ik probeer het te minderen maar vind dat heel moeilijk. Vooral die onzekerheid over mijn cyclussen vind ik irritant. Ik heb vanmorgen nog maar een zwangerschapstest gedaan. Helaas negatief. En ook nog niet ongie al voel ik wel van alles. Vandaag dag 49. Hopelijk komt het er aan want ik wil echt niet in de 50 gaan lopen! Ik heb echt zin in mijn nieuwe cyclus. Ben ook weer verder gegaan met afvallen. Dat zou helpen om je cyclus te verbeteren. Ben nu 5 kilo kwijt. Maar ik wil er eigelijk nog wel 13!
@zina Jammer voor je zeg! Ik zal voor je duimen deze maand! @Flowerz Jaa wat zou ik zeggen.. suc6 met klussen he @peetjuh Je bent niet de enige met zo'n moeilijke vent Die van mij heeft ook minder vaak zin dan ikMaar ja komt goed! @all IK WORD HELEMAAAL GEK HAHAHA! nee maar uhm.. ik snap het nog steeds niet ik moet morgen eigelijk ongesteld worden maar normaal voel ik zeker een paar dagen van te voren wel dat in ongi moet worden.. Nu dus niet Maar goed, ik heb wel last van: Pijnlijke borsten, donkere tepels, aders rond mijn borsten, misselijk (vooral smorgens), en het gekste van allemaal is nog.. dat mijn buik aan het groeien is Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Maar goed ik denk morgen als ik niet ongi word er maar eens een andere test er tegenaan gooienZou het anders ook niet weten. Liefs Meisje
Ik heb net een mail gekregen van de babyboomshop (van die positieve test) of ik een foto wilde opsturen. Dat heb ik nu maar gedaan. En of ik nog 6 testen wil doen (die zij gaan opsturen) om te kijken of die hetzelfde resultaat gaan geven. Ze willen zeker hun product verbeteren. Nou ja, ik doe wel mee.
HOI hoi flowerz thanx voor je berichtje terug, altijd leuk als er gereageerd wordt als je wat tikt leuk dat we samen kunnen "eispotten" deze ronde en straks ook aftellen naar onze nod.. wat raar dat je een licht positieve test hebt gehad... heb je na je nod getest of ervoor? ik heb vaker gelezen dat je echt beter kunt testen vanaf je nod omdat er in een paar dagen voor je nod nog zo vaak van alles "mis"gaat met innestelen etc. en ja we hebben zeker een goede vakantie gehad, echt geweldig gewoon, lekker samen in een grote amerikaanse bak de hort op, we begonnen in orlando en zijn vanaf dat punt gaan rondrijden, de disneyparken, daytona500 race, kennedy space centre, Miami, everglades-> heel veel alligators van dichtbij in het echt/wild gezien, ook nog naar sea world geweest, 2 dagen voordat die medewerkster is verdronken door de orca, brrr! we hebben echt alle achtbanen wel gehad in alle parken, sommige wel 3x.. ( nu kon het tenminste allemaal nog) dus, in 1 woord geweldig! en nu... flink aan de klus en aftellen naar onze nod!
het blijft natuurlijk wel heel vreemd, idd gewoon die testen doen en opsturen...heb je nogmaals getest of ben je echt ongesteld geworden inmiddels?
nee nog steeds niet ongesteld. Maar inmiddels nog wel een stuk of 5 testen gedaan en allemaal negatief.
Kregen jullie ook een ontbijtbordje opgestuurd van blue band? Zat net bij de post. Wel een leuk bordje zeg!
ik wou gewoon even hallo zeggen! Ben net terug van mijn werk, en moet eigenlijk zo weer weg. Maar kon het niet laten om even HALLO tegen jullie te zeggen moet mezelf ff opvrolijken want mijn ongi heeft sinds vanmorgen wel doorgezet en ik heb zo'n buikpijn en rugpijn:x maargoed, ga zo ff ovu testen bestellen en dan gaan we weer voor nieuwe kansen. het verlangen naar een kindje is groot, en ik heb mij voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn, daarom zal ik ook niet vaak meekletsen maar zo af en toe.
@ all weten jullie een leuke jongens naam die bij de naam Valentijn past??? meisjesnaam hebben wel al (al jaren) we houden wel van nederlandse namen, en niet die veel voorkomt
@ Annekulpe...dankjewel! Wat betreft naam....laatst gelezen van 2 broertjes die hadden de naam Valentijn en Valentino...hoe vind je die?
o anne ik denk dat ik dan ergens in zo een lijst sta van mensen die net een kindje hebben gekregen ofzo... lavendel balen van je ongie, hopelijk is het snel raak en lukt het je er even niet mee bezig te zijn!
misschien een rare vraag, maar ik weet het antwoord echt niet. Ik wil gaan beginnen met ovu-testen om te kijken of ik wel een eisprong heb. Maar wat test je nu eigenlijk met een ovu-test? De vruchtbare dagen of ook je eisprong?