Heey dames, hier nog steeds geen druppel ongie of bruin bloed. Wel nog steeds last van zere borsten, waarvan de steken steeds erger worden. Veel afscheiding. Rommelende darmen, nu de hele dag door. Hoofdpijn, das een nieuwe trouwens. En heel erg moe, zelf als ik nog niks gedaan heb. Als ik zondag niet positief test, wil ik even naar de dokter voor een bloedtest, of is dat dan te vroeg? Weten jullie dat zo? Vanaf hoeveel weken je de bloedtest kan doen? Ben trouwens blij met jullie duimendraaiers dikke kuzz mij
heb je vanmorgen negatief getest? Een bloedtest kan al heel vroeg volgens mij. Ik weet dat ze het bij ivf al doen voordat je een zwangerschapstest kan doen. Wel raar dat je nog negatief test, ook met die vroege testen? En ook ging ongie, je had toch een regelmatige cyclus?
Ja klopt als een bus. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, alleen vorige maand 25 omdat ik het toen te vroeg werd. Verder altijd 28 Maar ik gebruik nu de testen van de kruidvat. Ze zeggen dat die gevoelig zijn, maar dat betwijfel ik nu. Miss dat ik nog even een vroege test ga scoren, als het hcg nog niet hoog genoeg is, zou die miss wel positief zijn.
ja dat kan je nog proberen! Vandaag is dag 30 alweer dan toch? Vreemd, vreemd, vreemd... maar ja ik zeg niks, want mijn cyclus is nog veeeel vreemder :S
Ik heb de innesteling denk ik de 22e gehad, op die dag had ik diaree, en de volgende dag had ik een hele grote slijmprop in me onderbroek. Dus de innesteling kan eigenlijk niet missen.
@ Zina, bloedtest kun je al snel doen. Ik was toen in januari zo misselijk, overtijd, kon van de misselijkheid niet slapen enzo. Ben toen snel naar de dokter gegaan, was toen 6 dagen overtijd en was al 2 weken zo misselijk dat ik niet sliep. Hij heeft toen meteen bloed laten testen. En volgens mij kun je zelfs bloed al laten testen voor je NOD. Dus als je nog in zekerheid zit...gewoon bellen! @ ik ga ovu-testen bestellen, daarna ff onder de douche en dan zoek ik mijn bed op. Ben erg moe, dus jullie mogen zonder mij kletsen...fijne avond!
ik vraag mij altijd af zou het echt helpen. Het is toch meer een aanvulling op vitaminen dan dat je er snel zwanger van wordt. Heb wel gelezen dat er een stof inzit die de cyclus beinvloed...als dat echt waar is ga ik er ook aan kan wel wat gebruiken voor die cyclus.
Heb zonet maar even 3 extra gevoelige testen besteld. Ik hoop dat die nu een duidelijker streepje laten zien. Anders toch maar een bloedtest. Ben namelijk als de dood voor prikken en bloed afnemen. Het heeft een hoog 'van me stokje gaan gehalte' bij mij. Dus als het niet hoeft dat liever niet natuurlijk!
Ooooh Zina wat spannend zeg! Ben je nu niet heel erg onzeker? Ik zou echt gek van mezelf worden denk ik.
Daar ben je na je zwangerschap wel vanaf. Hier ook iemand die bang was voor naalden... nou er is nog nooit zoveel in me geprikt als tijdens mijn zwangerschap. Nu mogen ze prikken zoveel als ze willen, het doet me niks.
gelukki, ben ik ook niet zo alleen hier haha... mannetje is alweer strooien... slaat echt helemaal nergens op, want het is droog en helder en het is ook niet glad...
o sorry zina, maar het valt juist mee! In het begin moet je geloof ik iets van 14 buisjes omdat ze van alles gaan controleren (normaal 9 maar als je combi test wel 14 dacht ik). Ik dacht dat ik van mijn stokje ging want ik heb zeer moeilijke aders en ze hadden wel 5 keer verkeerd geprikt. Maar ik heb in het zkh gelegen ivm hoge bloeddruk en dan moet je elke dag prikken. En daarna nog infuus ivm de keizernsnee en natuurlijk de ruggeprik (die overigens helemaal geen pijn doet) en daarna ben ik geopereerd aan mijn galblaas en moest ik weer infuus (3 keer verkeerd geprikt). Operatie mislukt dus daarna nog een keer. En daarvoor moest ik ook steeds bloed prikken. O en in het ziekenhuis kreeg ik anti trombose prikjes en na de keizersnee en galblaasoperatie morfine. En als ik een galaanval had kreeg ik een injectie met een pijnstiller. en nu ben ik dus helemaal niet meer bang. Vooral niet met bloedprikken, want het doet gewoon echt niet zo veel pijn. Ik kijk meestal de andere kant op en laat ze prikken. Het irriteert me alleen wel als ze een paar keer verkeerd prikken want dan is mijn hele arm blauw...
hebben ze soms extra zout besteld peetjuh? en moeten ze dat opmaken Irritant hoor, maar het is bijna voorbij! Mijn man is ook nog op het werk. Hij is om 12 uur begonnen maar moest overwerken ivm een zieke collega. Ach ik ben gewend alleen te zijn en vind het niet zo heel erg.
Ohhh ik was ook zooooo bang voor prikken en idd nu nergens meer last van.. Ze doen maar hahaha Ik heb ook een keizersnede gehad en was ook als de dood voor de ruggeprik en ik heb er ook helemaal niks van gevoeld... Ze hebben bij mij in de zwangerschap de eerste keer "maar" 6 buisjes afgenomen...
o ja zina, ze zeggen dat inderdaad dat je er wat voor over moest hebben, maar je weet pas hoe mooi het is als je kindje er is. Nuchtere ik loop geregeld te grienen van geluk. Ik heb heel erg tegen een kindje opgezien (had een depressie en ook geen duidelijke kinderwens, mijn man wilde het graag en het was direct raak), maar het is zo mooi en prachtig om een kindje te hebben! Wacht maar over 8 maanden (ik heb namelijk zo een vermoeden dat je zwanger bent )