Ik heb geen idee of ze zout extra hebben maar vind het onzin om voor niks te gaan... Het verdient wel lekker hoor daar niet van.En idd eind maart is de strooitijd weer voorbij en heb ik mijn mannetje weer lekker thuis... Ik vind het overigens ook geen probleem om alleen te zijn.. mannetje zat eerder altijd in de kost van maandag tot vrijdag dus ben het wel gewent..
dat valt mee! Raar he, ik vond die ruggeprik ook mega eng, maar ik zette me schrap en toen moest de anesthesist lachen en zei "hij zit al hoor"
Heeft ook voordelen toch? Lekker relaxen met je laptoppie. Mijn man kijkt altijd tv en ik echt nooit. Vind het echt storend als dat ding altijd aanstaat. Maar goed, mijn man is nu wel erg vaak s avonds weg. Vind het ook wel leuk als hij er een keer is Maar zondag en maandag gaan we een weekendje weg (met kind) en heb er echt zin in!
Nou toen ze mij de prik wilde zetten kreeg ik hele hgeftige weeen, en toen die voorbij waren zat de naald er al in, dus heb er niks van mee gekregen... Snap niet dat ik me daar zo druk om heb gemaakt haha.. iedereen maar zeggen dat een ruggeprik zo veel pijn doet...
Goede morgen dames, Wat een spannende berichten hier zeg!!! @Zina ik hoop dat je snel een posi test hebt. Hier nog drie dagen wachten voor ik kan testen. kijken hoelang ik het vol hou @all bloedprikken???? zo niets voor mij Wordt al beroed als iemand over een naald begint. Natuurlijk heb ik wel weer piercings en twee tattoo"s maar echt waar dat is toch anders. Zelf ook last van borsten en hele rommelige darmen. Kan dat al iets betekenen???? Ga nu maar snel naar mijn werk toe want ik ben al laat Blijft verslavend werken dit forum Tot later xxx
BAH BAH het sneeuwt weer hier Er komen hele dikke vlokken uit de lucht en het blijft nog liggen ook!!!Ik hoop dat het zonnetje nog ff komt en het weer laat verdwijnen, heb er echt genoeg van!!
Heey dames, hier weer even een standaard berichtje Geen ongie/bruinverlies Geen posi kv test Wel rommelende darmen Wel zere borsten Wel moe Wel veel afscheiding Wel hoofdpijn * Wel zere baarmoeder, een mix van pijnlijke darmen en brandend gevoel in de baarmoeder. Dit komt afentoe heel even om de hoek kijken. Het lijkt me geen ongiepijn, want als ik die pijn voel doen me darmen nog erger borrel borrel. Heb 3 extra gevoelige testen besteld van sensitest. Ik hoop dat die posi aangeven! Ik test dan a.s. Za of Zo. En dan nog een keer dinsdag en donderdag zonodig. Mocht hij donderdag nega zijn ga ik even voor een bloedtest. Verder gaat het wel goed, heb geen last van ochtendziekte. Heb wel de hele dag zin aan eten. Laatst om 3 uur snachts had ik opeens ontzettende trek in m&m's met nootjes, terwijl ik die normaal niet te vreten vindt.
hoi allemaal vandaag lekker hangdagje. met jayden gespeeld enzo, beetje huishouden. wat een baggerweer vandaag.
@all, dames ik lees wel mee hoor Zit nu in de periode voordat we echt gaan klussen/testen met ovu testen. Dus weinig te delen. Zina! Wat spannend allemaal. Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt!
Hoi allemaal, Zina spannend!!! Ikzelf heb wel aparte dingen, maar ja lichaam houd me voor de gek denk ik haha. Pijnlijke tepel (1tje ja haha) en eromheen een beetje. Opgeblazen onderbuik en soms hard en soms weer niet. Eet veel, maar heb ik meestal wel, dus ben benieuwd En slijmerige afscheiding.
voor wie nog niet in slaap is gevallen van mijn saaie verhaal: vandaag dag 52, nog geen ongie te bekennen...
ach meid, ik ga niet te veel klagen, vorige keer was ik degene die binnen een maand zwanger was. Vind het alleen zo frustrerend dat ik niet aan een nieuwe ronde kan beginnen! Maar goed maandag of dinsdag naar de huisarts. Dat geeft me weer hoop!