begonnen in december 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama2401, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje23

twijfelaartje23 Actief lid

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Ja het weekend gaat zeker veel te snel. zelfs als je niets doet.
    Ik heb vandaag wel wat meer last van mijn buik. kan niet precies vertellen hoe en wat, maar ik weet het niet. is het een beginnende ongie of toch wat anders :(
    Morgen TESTEN dus ik ben benieuwd. al ga ik er maar wel vanuit dat het nega is dan is het ook niet zo'n teleurstelling, en ja als hij dan posi is dan moet ik nog even nadenken hoe ik het mijn mannetje ga vertellen :)
    Ik hou jullie op de hoogte.

@ zina zie ook een licht streepje. zou idd ook even langs de ha gaan dan weet je het zeker. en dat kost in iedergeval geen geld.
    Hoop het echt voor je meid!!!!!!

2. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hoi dames

ik ben voorlopig niet zo vaak op het forum
    moet wachten met zwanger rakenheb 31 maart ct scan voor mijn nieren omdat ze niet weten waar de pijn vandaan kom
    had afgelopen donderdag afspraak bij uroloog en die kon niks zien in mijn nieren qua stenen dus gewoon ff afwachten
    kom af en toe wel ff neuzen maar voor mij voorlopig geen kleintje snik
    succes meiden en tot snel

liefs

3. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi allemaal,

HELP heb net slijm verloren met bruin erin wat is dit?

4. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Ik durf het je niet te zeggen..........

5. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum

Okay, iig geval bedankt voor het lezen :)

6. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    ook ik weet t niet chicken kan beide zijn!!

7. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Okay, thx.

Zina had toch ook zoiets laatst?

8. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Meiden ik ga er vandoor.
    ga lekker op bedje tv kijken en vroeg slapen.
    Het was vanacht weer belachelijk laat:D
    Spreek jullie morgen weer. hoop zo dat de test posi is!!!!!!
    jou jullie op de hoogte.

xxx

9. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum
    Weltrusten en ik kijk morgen op mijn werk nog even of je getest hebt. SPANNEND!

XXX

10. Zina

Zina Niet meer actief

Heey!
    ja de laatste keer had ik dat ook, maar dat was vorige maand.
    Het was bij mij geen goed teken...

Wanneer had je je ei? want dan kan het ook een late innesteling zijn.
    Die van mij deed er 5 dagen over, tot 7 is geloof ik wel normaal.

En debb, ik zal het in gedachte houden, miss komt me hcg gewoon niet zo snel op gang?! Ik heb het besproken met me vriend,
    die zecht ook dat ik even moet bloedprikken. Dus dan ga ik morgen even een afspraak maken.

11. twijfelaartje23

22 jul 2009
    218
    0
    16
    Utrecht
    Hey meiden even een heel snel berichtje van mij voor ik weer moet gaan werken bah.
    Ik heb net getest en ik zag een hééééééél licht streepje.
    Was alleen zo dom om hem verkeerd open te breken dus ik ging met het mes over de test strip :( hoe dom kan je zijn.
    Maar goed heb hem nog wel goed kunnen bekijken en naar mijn idee zie ik ook echt wat maar heel licht. En binnen de 5 minuten.
    Dus ik heb me voor genomen om woensdag weer te testen als ik het tenminsten volhoud :D
    Heb alleen nu al wel last van mijn buik een soort van ongie gevoel maar ook weer niet!!! iemand een idee wat dat kan zijn???

Ik ga er nu vandoor ik spreek jullie straks wel en ik houd jullie op de hoogte

xxx

12. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo allemaal, er is weer genoeg gekletst hier de afgelopen dagen :D

@ Trotse mamma...sterkte met alles, en kom gezellig eens om de hoek kijken, doe ik ook;)

@ Zina, heb je de dokter al gebeld voor een afspraak? Wanneer kun je terecht? Ik durf niets te zeggen over het streepje, tis wel heel licht, maar misschien zie ik het ook wel licht omdat ik het voor jou wil zien.

@ Debby, leuke jurkjes die je gister hebt bekeken! En geniet van je daagjes hotel. En niet teveel met je verslaving bezig zijn ook genieten van je gezin ;)

@ Twijfelaartje, had je een mes nodig om het open te maken?!;) Kon dat niet met je hand?! :) KLinkt goed van die lichte streep. Lekker duidelijk ben je trouwens :D een soort van ongiegevoel maar ook weer niet...ik durf het je niet te zeggen. Heb weinig ervaring en kennis :( En die ervaring die ik heb, die laat ik maar voor me want wil je niet onnodig blij of verdrietig maken. Ik zou zeggen, probeer er niet te veel mee bezig te zijn en probeer tot woensdag te wachten. Het kan alle kanten opgaan! Sterkte

Hier weinig nieuws. Vanmorgen lag er wat sneeuw, nu komt de zon er een beetje door. Heb vrijdag ovu testen bij seni besteld, had ze zaterdag al in huis. Ik zit nu op dag 9 maar omdat mijn ongi afgelopen dinsdag pas doorzette kan het ook zijn dat ik nu op dag 7 zit...lekker duidelijk weer. Nu zit ik te denken wanneer k zal gaan beginnen met ovutesten, maar nu ga ik eerst boodschappen doen!
    FIjne dag allemaal!!

13. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    Heeej iedereen over een kwartier richting het ziekenhuis voor bloedprikken en daarna naar de verloskundige voor de eerste echo!!!Ik ben ZOOOO Zenuwachtig!!!!Echt niet normaal we gaan lekker met zn viertjes erheen ben echt zo benieuwd!!En Zina weet je al meer? Ik hoop zo voor je dat het raak is ook voor de rest trouwens die binnenkort mogen testen!!!Hoe gaat het verder hier??

14. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twijfelaartje,wat mooi dat je al een heeel licht streepje hebt,hoop dat ie deze dagen duidelijker voor je word.

@zina,al langs de dokter geweest??

@xenia,ooohh eindelijk je eerste echo,spannend,ben benieuwd hoe het is gegaan.

15. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annekulpe,wat lullig is dat he?dat ze dan hun mond niet kunnen houden.daarom wil ik het ook nog niet tegen iedereen vertellen,pas na de 2e echo.die hebben we de 16e.
    maar wel moeilijk hoor om het geheim te houden,vind je niet?

16. Meisje1990

6 jan 2010
    79
    0
    0
    best NB
    heey dames!

@zina, ik hooop echt zo voor je dat je uit die bloedtest positief te horen krijgt:D

En tja.. met mij is het verder nog hetzelfde ik ben anderhalve dag ongi geweest zonder buikpijn wat ik dus normaal wel altijd heeeel erg heb:( testen zijn tot nu toe nog nega, behalve die van een week voor mijn ongi.. heb last van mijn borsten ze zijn groter geworden. Mijn tepels zijn groot en er zitten aders omheen. Misselijk zo af en toe.. M'n moeder zegt dat het lijkt alsof mn buik met de dag groter word:$ hij is ook hard.. verder ben ik heel moe, zelfs al heb ik nog niks gedaan dan ben ik al moe. En jaa, af en toe een keer sjaggie opeens en dan weer heel vrolijk en dan moet ik in 1 keer huilen op mijn werk:( Haha achteraf best lachewekkend maar ja weet niet wat er met me aan de hand is maar het is zo vreemd dat die testen nega zijn. Mijn vader en mijn vriend zeiden ook al jij bent zwanger dat kan niet anders! Dus vandaag afspraak met de dokter dadelijk om 10 over 2 en dan kijken wat hij zegt misschien toch maar een bloedtestje er tegenaan gooien.

Wat denken jullie?

Liefs meisje

17. Chicken1982

Chicken1982 Bekend lid

3 feb 2010
    608
    3
    18
    Vrouw
    Hilversum

18. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meisje,al terug van de dokter?allemaal zwanger signalen.hoop het voor je.

@chicken,hoop voor je dat je toch niet ongie word.zal duimen.

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo...hoe is het hier?

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    volgens mij is het mij gelukt om een banner en handtekening te maken! wauw...

Deel Deze Pagina