sorry was even met andere dingen bezig. Zoals het killen van mijn oh zo krolse poes Goed dat je nu je banner hebt en dat het gelukt is.
nou als jij m'n banner ook ziet is het dus helemaal gelukt...en twas helemaal niet zo moelijk ennuh hoe is het met je krolse poes?! leeftie nog...
wij zijn wel een clubje vreemde gevallen hier bij elkaar volgens mij Ik heb morgen om 14.20 uur een afspraak bij de huisarts. Ik heb me vast voorgenomen om me niet te laten afschepen en me door te laten sturen naar de gyn. Ik ben nog steeds niet ongi maar heb af en toe zo een pijn in mijn buik, of eigelijk onderin, een soort druk op mijn lies. En niet een klein beetje ook. Ik begin nu ook al ongerust te worden over een bbz of missed abortion dus ik wil echt nagekeken worden. Vandaag alweer dag 55...
Ja heb maar even een koptelefoon opgezet. Gelukkig ben ik het dan nog alleen want als mijn vriend thuis is is ze helemaal niet te stoppen.
ik ga er weer even vandoor. Hoop dat mijn test woensdag duidelijkheid geeft. Denk eigenlijk dat ik morgen ook even test Ja die testdrang blijft. Ik houd jullie op de hoogte. xxx
Hey meiden, Hoe is het hier?? Hier gaat het allemaal goed, Moet nog een week geduld hebben, de testdrang begint wel een beetje te komen nu haha... Ik heb me voorgenomen om niet eerder te gaan testen als volgende week maandag... @Alle zwangeren: Wanneer hebben jullie positief getest?? Voor jullie NOD, Op jullie NOD of na jullie NOD... Ik hoop dat het roze sliertje van zaterdag met een innesteling te maken heeft gehad... Ik heb dit iig nog nooit gehad dat ik tussendoor roze had.. We hebben ook niet geklust daarvoor anders had het een gesprongen adertje kunnen zijn ofzo... Weet iemand hoeveel dagen na je innesteling je kunt testen??
Hier is alles goed gegaan het hartje klopt en ook klopt de berekening ben vandaag idd 10 weken 6 dagen!! Baby heeft alles van armpjes tot beentjes alles goed gegaan gelukkig mooie foto's gemaakt echt geweldig!!!
nou dames, vandaag naar de huisarts geweest. Nog steeds overal last van. Er is alleen bij gekomen dat ik last in mijn onderrug heb. Morgen heb ik een bloedtest en dan krijg ik Donderdag pas de uitslag.. dat word echt zenuwleiden Haha Liefs meisje
ja daar gaan ze morgen op testen dus ik ben echt benieuwd maar de dokter zei aan mijn symptonen te horen wat ik allemaal heb dat er een grote kans is dat ik zwanger ben dus nu kan ik al helemaal niet meer wachten