Wat leuk dat je met ons mee komt kletsen!! je bent van harte welkom!! Wanneer is je NOD? Je kunt dan even een pb sturen naar zina, zij houd alles bij van alle dames die hier meekletsen. Als je nog iets wilt weten dan roep je maar!
@ enjoylive welkom! klets maar lekker met ons mee @ mel ik hoop ook echt dat valentijn snel opknapt, is niet leuk zo..helaas hoort het erbij.. en hoe het met mij gaat?? ben al 12 dagen belabberd..snotter en hoest nog steeds veel ,gelukkig is mijn ernstige hoofdpijn wel een heel stuk minder geworden maar ik voel menog zeker niet fit ben sneller moe en als ik de kans had gehad had ik smiddags wel even een dutje gedaan..helaas, maar daar slaan we ons wel weer door heen haha... @ dubio wat werk betreft.. ik heb geen contact opgenomen met die nieuwe baan, ik ga haar dit weekend een mailtje doen en vertellen dat ik zwanger ben in een heel pril stadium en dat ik liever eerlijk ben en dan is het aan hun of ze het wel of niet willen, dat lijkt mij het verstandigste
@enjoyllive,welkom hier. @all.wat een gezellig geklets weer allemaal.ff weer bijgelezen. ben vanaf gisteren telkens een beetje misselijk en ben ook moe.weet eigelijk ook niet of mijn ei al langs is geweestbegin van de week telkens iets afscheiding gehad maar deze dagen helemaal niks meer.heb al wel een 1,5 week last van krampen. snap er allemaal niks meer van oja,onze dochter heeft vanavond voor de 2e keer op het potje geplast..hoop dat de luiers nu een x de deur uit kunnen.(en dan over 9 maand natuurlijk weer nieuwe luiers he.)
@anne.als je er zelf een goed gevoel bij hebt om het te vertellen (ook al is het nog vroeg)moet je dat gewoon doen.
Heey annekulpe hoe is het met je zwangercshap?? Voel je je een beetje goed?? Hier is alles nog rustig, nog steeds geen ongi te bekennen, ga maandag weer een test doen... pffff wat duurt wachten toch lang
Hoi Peetjuh, ik zit nog in de ontkenningsfase maar vrees dat ik toch ongie ga worden. Merk dat ik niet eens naar de wc wil omdat ik dan misschien wel de realiteit onder ogen moet zien. Ach ja, het komt allemaal vanzelf. Wat fijn dat jij nog nergens last van hebt.
Wat jammer meis Maarja geef de moed niet op!! Ja aan de ene kant is het wel fijn dat ik nergens last van heb (had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook niet) maar aan de andere kant....zou het misschien wel iets makkelijker maken.
voel me nu al 12 dag grieperig, ben sneller moe dan normaal veel gesnotter en gehoest, nog steeds wat hoodpijn... met de dag ietsiepietsie beter.. af en toe heb ik een ongi gevoel onderin maar verder voel ik me niet heel erg zwanger ofzo.. heb je al een test gedaan? wachten duurd idd lang..moet nog ruim 5weken w88 tot bezoek vk
je kunt dan natuurlijk wel weer verder met de volgende ronde,maarja,dat duurt dan ook weer zoooooooooooooo lang.
@ annekulpe,dan ben je aan het wachten tot je zwanger bent en dan moet je ook nog wachten tot je naar de vk kunt hihi.al dat gewacht
Pfff ziek zijn is niet leuk, voel me vandaag ook eindelijk weer een beetje mens, ben ook 2 dagen grieperig geweest. (hoofdpijn, misselijk,spierpijn,verkouden,niezen,verhoging) Ja ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief , Alleen komt mijn ongi er ook niet aan, normaal krijg ik heel veel last van pukkeltjes en die heb ik nu helemaal niet Gister dacht ik te voelen dat ik ongi werd, buikkramp, lage rugpijn en pijn in mijn bovenbenen...Maar dat going met een uur of 2 allemaal weer weg... Nu nergens meer last van, heb alleen nog hoofdpijn.