Ja het gaat wel redelijk, ze wil nog steeds niet eten, maar we zijn dan ook vandaag pas begonnen met de poeder....
Pff ik ben al 2 dagen niet te genieten zeg... Ben erg opvliegerig en erger me aan vanalles en nog wat... Zo vervelend, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn mannetje en dochter...
nou hier is het 3 x k*t!!!!!!:x Ben vanacht ongie geworden. En weer twee dagen later dan vorige maand. snap er geen zak van. Had over ht algemeen nergens last van deze maand en om de dag geklust. De afgelopen dagen werd ik misselijk en mijn boobies doen ook nog steeds pijn. Maar toch ongie en een nega test vanmorgen. Echt........... :x lig nu lekker in mijn bedje en kom er ook niet meer uit vandaag. Om me een beetje blij te voelen ben ik vadaag maar gaan shoppen heb nu even geen zin in gezellig doen dus ik spreek jullie morgen wel even. xxx
Wat balen voor je meid! Ga lekker slapen en we zie je morgen wel weer verschijnen... Dikke knuff vanuit hier!!
Wat ongelovelijk shit! Hopelijk voel je je morgen weer een beetje gezellig en kan je met een gerust gevoel naar de volgende ronde.
Nou ja ik ga ga igg maandag testen, want mijn dochter mag dinsdag voor het eerst naar de psz!!!(kan ik ff wennen aan de uitslag van de test of die nou positief of negatief is) Ze zou eerst in december al geplaatst worden, maar doordat ze alle groepen hebben veranderd was er toen geen plek... Ze heeft er heel erg veel zin in en ik ben me aan het bedenken wat ik moet gaan doen die ochtend hahaha
Goeiemorgen dames, Hoe is het hier?? Volgens mij heeft iedereen een druk weekend haha, het is hier zo stil de afgelopen dagen.. Nou morgen is het weer zo ver en ga ik weer testen, ben zo benieuwd pfff, gaan er nog meer meiden testen morgen?? Heb eigenlijk niet echt kwaaltjes, af en toe een vlaag van misselijkheid gehad aan het begin van de week en een paar keer duizelig geweest met opstaan en vanmorgen diaree gehad...Nu ben ik alleen nog erg opvliegerig, en of het met een zwschap te maken heeft dat weet ik niet maar hoop het wel natuurlijk.. Ben vandaag nog redelijk druk dus de tijd zal wel aardig opschieten vandaag. Moet vanmiddag nog werken van half 3 tot 8 uur vanavond, ik hoop dat het niet zo rustig is ls vorige week pfff. Het word echt tijd dat hier weer wat meer zwangeren bij komen... staat nu een beetje stil he... Ik hoop echt voor iedereen een posi test deze maand!! Ik laat het jullie morgen wel gelijk weten wat de uitslag is...
Hoi meiden even snel een berichtje, ik ben vrijdag al ongesteld geworden. Mijn nieuwe NOD is 9 april. Ik duim voor de testers!!!
goedemorgen! peetjuh hopelijk knapt je dochter snel op! twijfelaartje en mel balen zeg! t schiet idd niet op met nieuwe zwangeren...hopelijk komen er snel nieuwe bij hoor! mn ouders komen zo ff op de koffie vanmiddag ff naar mn schoonouders (schoonmoeder was gister jarig) en als het een beetje weer is gaan we vanmiddag ff naar de kermis toe met valentijn heb beneden al lekker alles aan kant..vriendlief doet boven ik ga ff lekkere afbakbroodjes eten nu...
Ja ik hoop ook dat het snel beter gaat met mijn dochter, pfff wat zou het fijn zijn als ze ook eens lekker mee zou eten maarja ff afwachten maar... Veel plezier vandaag en eet smakelijk
@ peetje vervelend van je kleine meisje... lijkt me echt vreselijk als je kindje zoveel pijn heeft. Ik weet hoe het voelt met die gekke darmen, soms weet je je gewoon ff geen houding vd pijn enheb je ook idd geen trek meer in eten doordat je darm te vol kan zijn. Heeft ze movicolon oid gekregen nu? hopelijk slaat het medicijn snel aan, daarna kunnen de klachten echt snel afnemen... petje af dat jullie het al zo lang volhouden, zal vast erg zwaar zijn soms, dikke knuffel! @mel23 en twijfelaartje... balen meiden!!!!... hopelijk de volgende ronde een positieve test!!! ook voor jullie een dikke knuffel....
Ja ze heeft idd nu movicolon poeder gekregen. Ze heeft echt aanvallen van buikpijn, meestal savonds en snachts en daardoor slaapt ze nu ook vaak bij ons in bed.. Niet echt ideaal maar ik hou het niet vol om uren naast haar bed te gaan zitten en 20 maanden is natuurlijk ook al een erg lange tijd.. Heb zooo vaak aangegeven dat er iest niet goed zat en dat ze daarom niet at, maar werd nooit serieus genomen.. Ze had toch energie en groeide toch goed, conclusie niks aan de hand pffff.. Mijn doorzeuren heeft nu eindelijk geholpen... Weet zelf ook hoe het is als je darmen niet werken zoals het hoort en mijn mannetje heeft spastische darmen dus ons niet helemaal vreemd.. Snap niet dat ze ons niet serieus hebben genomen maarja..
hey meiden hier zijn we druk aan het klussen vanavond ook nog ff ivm ei verder niet veel nieuws hier liefs
@ trotse mama: succes met klussen @ peetjuh: beterschap voor je kleine meisje, hoop dat ze snel opknapt, en hopelijk heb je morgen een positieve test. @ mel23: jammer. volgende keer beter. ik ben vandaag wezen brunchen met schoonfamilie. me schoonmoeder en haar man hebben me een heel mooi cadeau beloofd en ook aan mijn schoonzusje. zij is ook zwanger (16 weken nu) we mogen allebei een keer met hun een armband uitzoeken bij de juwelier. wat gaaf van hun ! ter herinnering aan de zwangerschap, krijgen we gewoon 1 x. tis niet zo dat mocht ik nog x zwanger worden nog zo duur cadeau krijg. en heb ook al een kind van bijna 2. voor hem hadden we van hun alleen kleertjes en een kraammand gehad met 10 cadeautjes. vind het echt gaaf. gaat om het idee, het is dus een armband met een verhaal erachter. een mooie herinnering. tattoo met de naam van het kindje mag ook , maar dat willen we niet.
Hoi allemaal, Beetje fijn weekend gehad allemaal ondanks de ongi's en nega testen? Ik heb een beetje alles doorgelezen, maar te veel om op te antwoorden iig shit van de meiden die ongi zijn geworden en Zina laat je niet gek maken is mijn motto Succes verder allemaal. Ik ga van de week met mijn ovutesten beginnnen. Spreek julle snel weer. XXX